Beantwoord

Telefoonnummer klantenservice

  • 10 August 2020
  • 5 reacties
  • 9697 keer bekeken

niet om het een of ander maar ik wil iemand spreken en een vraag stellen over mijn mobiel , nergens een telefoon nummer te vinden .
Ben nu 10 min op de site aan het rondklikken en heb nog nooit zoiets meegemaakt extreem slecht ditĀ 

ik wil niet een link
ik wil niet een forum zoek actie
ik wil niet me de gekte klikkenĀ 

ik wil gewoon iemand spreken en kunnen bellen hoe moeilijk is het om een telefoon nummer neer te zetten voor een bedrijf wat in telefoons doet ?

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 August 2020, 10:57

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegĀ je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Tegenwoordig wordt er meestal op een andere manier met de klantenservice gecommuniceerd. Denk aan chat, sociale media etc.

Reputatie 7
Badge +7

@thoekzemaĀ  staat gewoon op de site van kpn:

Ā 

doe mij een link of een screen van dat plaatje dan want ik heb net nog een keer gekeken maar ik zie die niet ?Ā 
Ā 

0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegĀ je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Tegenwoordig wordt er meestal op een andere manier met de klantenservice gecommuniceerd. Denk aan chat, sociale media etc.

en nee ik hoef niet op andere manieren met een bedrijf waat ik 80 euro per maand aan geef te praten , het is een telecom provider en ik verwacht op de voorpagina een telefoon nummer van hun klantenservice . En als de voorpagina te belangrijk is dan in ieder geval nog op de service pagina maar probeer zelf niks van dat alles .

Als je het dan over service hebt is dat gewoon extreem slechtĀ 

Ā 

Badge +19

Dat was vroeger. Tegenwoordig doen we het anders.

Reageer