Hallo Kpn,
Ik heb een probleem ,
Ik woon in het buitengebied, en altijd jullie internet gehad(nu nog steeds)
Onlangs is hier glasvezel aangelegd ,en konden wij kiezen uit div providers,
Jullie stonden er niet bij! dus heb ik caiway gekozen waar verders niets mis mee is.
In overleg met jullie vorig jaar tot het besluit gekomen dat ik deze aanhield omdat emailonly, teveel problemen zou opleveren?!een technies verhaal schijnbaar. en dat ik dus naar een jaar weer volledig naar jullie terug zou gaan.(mn email adressen zijn bekend bij mijn zakelijke klanten)
Helaas kom ik tot de conclusie dat jullie niet meer kunnen leveren dan 50 mb(volgen de mvr die ik net aan de lijn had) terwijl caiway nu 250+geeft.
Ik snap dit niet helemaal, de glasvezel ligt er nu en jullie kunnen deze nog niet gebruiken leveren!
Ik voel me nu een beetje in de maling genomen door jullie. ik dacht tenslotte dat ik weer naar jullie terug kon. en dat jullie dan deze snelheid zouden leveren. Niet dus.
Ondertussen een heel bedrag betaald voor een internet die ik niet gebruik, email only kost maar 7,50 pm terwijl ik nu 65€incl btw betaal. en dat 12 x
Ik ben dan ook zeeeer teleurgesteld in jullie,
Ik wou dit even kwijt,met in de hoop dat jullie wel kunnen leveren, anders zit er niets op dan jullie te verlaten .(volgens mij liggen jullie daat dan ook niet wakker van)
Maar goed ik hoop natuurlijk dat jullie alsnog een oplossing vinden om toch deze snelheid te leveren.
Gr. een teleurgestelde klant die zich nu eigenlijk een beetje opgelicht voelt.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel