Teleurgesteld in nieuwe aanbieding KPN

• 26 mei 2014
  • 0 reacties
  • 1036 keer bekeken

Beste,

Sinds 2010 ben ik klant van KPN. Ik heb vanaf het begin iTV+Internet (instap) gehad. Nu heb ik vorig jaar rond deze tijd gebeld met het bericht dat de concurrent (Ziggo) een hele mooie aanbieding had (internet+iTV Z2 pakket) voor dezelfde prijs als dat ik bij KPN betaalde. Ze hebben toen voor een jaar lang mijn internet van instap naar standaard gezet. (€10,- korting dus)

Tot deze maand betaal ik dus €49,- voor iTV+Internet +opnemen pakket en Kids pakket.

Nu heeft KPN me 2 weken geleden gebeld met een nieuwe 'aanbieding':

iTV+Internet standaard voor €59,- + 2 zenders een half jaar lang gratis. (de 2 zenders werd later nog eens onkend door een KPN medewerker) en ik kon gebruik maken van een huistelefoon (die ik overigens niet hoef i.v.m. mobiel) Tevens werd mij de eerste keer dat ik belde verteld dat ik €10,l- korting kreeg de eerste 6 maanden. (ook dit werd ontkend, hier had de betreffende werknemer geen notitie van gemaakt in de pc)

Hier zit wel het opnemen pakket standaard bij.

Omdat ik het kidspakket ook nog 's voor de kleine erbij wil, zou ik dus op €64 euro per maand uitkomen. €64,- tegenover €49,- nu! Oftewel ik ga €15,- per maand meer betalen! 

Uiteraard heb ik gevraagd of ze niet een leuke aanbieding konden maken voor een trouwe KPN klant (ben verder tevreden over de geleverde diensten), maar dat konden ze verder niet. Ook niet toen ik vertelde dat de concurrent (wederom Ziggo) Internet+iTV heeft voor €39,- + pluspakket €10,-=€49,- totaal per maand. Hier heb ik dus alles wat ik voorheen al van KPN had (plus meer zenders) voor dezelfde prijs. En dat beetje 'langzamer' internet (50mb KPN -> 30mb Ziggo) merk je in de praktijk toch niet. Ook met het teruggaan naar Internet Instap , ben ik nog duurder uit dan bij de concurrent.

Maar ook na dit verhaal konden ze niets voor me regelen. Toch wel jammer vind ik zo! 

Daarom heb ik afgelopen zaterdag maar Ziggo aangevraagd. Had graag bij KPN gebleven met de juiste aanbieding maar helaas.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer