Beantwoord

Televisie foutcode 143

  • 23 October 2019
  • 10 reacties
  • 353 keer bekeken

Ik heb deze week meerdere malen de foutcode 143 gehad. Modem gereset. Tv-ontvanger gecontroleerd en hij doet niets. Dit is de reden dat ik net ben overgestapt van ziggo naar kpn, maar ook nu word ik weer niet gelukkig en al helemaal niet tijdens voetbal. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 October 2019, 19:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat is waardeloos! 

Maar er is een instructie voor het oplossen van foutcode 143. 

 

Foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 oplossen

Foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843, geen verbinding 

Verschijnt foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 in beeld? Dit betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met ons netwerk. Los het eenvoudig op:

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-140-141-142-143-144-843.htm#/

 

Dank, maar dat was allemaal al gedaan. Uiteindelijk ging hij na drie keer resetten nieuwe software uploaden en dat tijdens voetbal. Duurde eeuwig. Hij heeft ook niet de vraag gesteld of ik het later wilde doen. Hopelijk gebeurt dit niet weer. Nu werkt alles vooralsnog weer. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @TanjaP, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst, goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Tijdens televisie kijken is het natuurlijk nooit fijn als je storingen ervaart, maar al helemaal niet tijdens een live wedstrijd! Hopelijk heb je er nog wel wat van kunnen zien.

Los daarvan kan ik nu niet zoveel meer voor je betekenen begrijp ik. Mocht het in de toekomst nog een keer voorkomen dan hoor ik het graag, dan gaan we er naar kijken! :)

Hij blijft aangeven dat ik naar een andere zender moet zappen. Gisteren weer contact gehad met kpn en er komt nu een kabel deze kant op. Vanavond weer tijdens voetbal een keer of 7 naar een ander kanaal moeten zappen. Niet te doen. Als die etherkabel werkt, zal die kabel doorgetrokken moeten worden. Het is alleen zo jammer dat ik na 20 jaar ziggo en 3 jaar WiFi problemen eindelijk overstap en dan bij kpn dit probleem heb. 

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?

Hij is nog helemaal niet met de kabel aangesloten, dat gaat nu gebeuren. En dan gaat hij rechtstreeks. 

Badge +19

We horen graag het resultaat!

Reputatie 7
Badge +21

@TanjaP, ik ben erg benieuwd hoe het nu aangesloten is én of jouw probleem met de foutcode inmiddels is opgelost :slight_smile:  

Beste Susan. Ik heb de kabel woensdag ontvangen, maar nog niet aangesloten omdat ik geen storing meer heb gehad en ik sluit hem aan op het moment dat er storing is zodat ik toeval kan uitsluiten. 

Groet,

Tanja

Reputatie 7
Badge +21

@TanjaP helemaal goed! 

Reageer