Beantwoord

Televisie interactief of Digitenne?

  • 6 July 2019
  • 12 reacties
  • 235 keer bekeken

Badge
ik heb een 3 in 1 abonement zins 2009. Ik heb veel kanalen op tv. Broer wil op zijn kamer tv kijken geen centrale antenne is meer. hij kan tv ontvanger krijgen hoe weet hij waar voor interactive of digitene ?
icon

Beste antwoord door PeterG 7 July 2019, 01:11

Bekijk origineel

12 reacties

Je kunt via je MijnKPN account een extra settopbox toevoegen aan je abonnement. Je kunt daar ook kiezen voor of een Interactieve of een Digitenne-box. Dat hangt van persoonlijke wensen en aansluitmogelijkheden af. Er moet voor Interactieve TV wel een netwerkkabel naar zijn kamer v.a. het modem (Experiabox).
Een extra settopbox is € 5 per maand.
Alleen aanvragen via MijnKPN. Een box via iemand anders kan niet op je abonnement geactiveerd worden (Digitenne danwel Interactief).

Zie rechtsboven in dit forum voor de link naar je MijnKPN.
Badge
bedankt zal uit leggen broer heeft bekende 08 nummer gebeld kon bestellen kreeg bedenk tijd. Ik laat hem zelf bellen. De centrale antenne weer aan sluiten kon 0% garanntie zou werken. Alvast dus ik laat hem bellen naar het 08 nummer.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @suikerbossie, welkom op het Forum!

Op het moment dat je broer televisie wil kijken, kan dit op meerdere manieren. Jij kan een extra Digitenne ontvanger aanvragen, indien er natuurlijk op zijn locatie (adres) dekking is voor Digitenne. Hij kan deze dan aansluiten, met antenne. Interactieve televisie kan je alleen aansluiten op het adres waar het ook op aangevraagd is.

Via 0800-0402 kan je altijd contact met ons opnemen!
Ik neem/nam aan dat je broer bij jouw woont.
Dan is een ontvanger toevoegen aan je Interactieve TV abonnement goedkoper, dan een los Digitenne-abonnement.

Je kunt zowel een Digitenne als een Interactieve toevoegen zoals ik al schreef.

Woont je broer niet bij jouw dan is het ook goedkoper om, in dat geval, een Digitenne bij jouw abonnement erbij te nemen en die dan bij je broer neer te zetten.
Badge
beiden bedankt heb al na proberen kijken heb zelf Homi kastje kpn845713. ik laat hem uit zoeken ik had centrale antenne die heb hij laten ontkoppelen ? Die kan terug in maar klanten service kan Niet garanderen dat doet.
Reputatie 7
Badge +28
Ik adviseer jouw broer Digitenne te nemen.

Dan heb je geen gedoe met kabels trekken dwars door het hele huis heen. En per komende dinsdag is heel het land over op prachtige HD-beelden van het nieuwe Digitenne. Als je de extra Digitenne-ontvanger laat bijschrijven op jouw abonnement kost het maar 5 euro per maand. Een goedkopere mogelijkheid voor de betaal-TV zenders is er niet.

En ook belangrijk. Jouw TV-aansluiting wijzigt niet als jouw broer Digitenne neemt. Heb jij geen kans op ellende als er wat mis gaat met de kabels vanuit jouw "Homi kastje kpn845713"!
Badge
bedankt ik gaf mijn broer vaak advies meestal sloeg in de wind.
Reputatie 7
Badge +28
Tsjaa, van je familie moet je het hebben..... 😪
Reputatie 7
Badge +21
@suikerbossie, mocht ik je hier nog bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. Maar je hebt al aardig wat adviezen gekregen 🙂
Badge
susan ik kan wat begrijpbaar lezen. wil dit onderwerp sluiten maar lukt niet wil jij af sluiten ?

broer onderneem even geen actie dus kan onderwerp gesloten worden.
Een goedkopere oplossing is: Chromecast aanschaffen!
@suikerbossie
Reputatie 7
Badge +28
susan ik kan wat begrijpbaar lezen. wil dit onderwerp sluiten maar lukt niet wil jij af sluiten ?

broer onderneem even geen actie dus kan onderwerp gesloten worden.

@suikerbossie

Als je het onderwerp wilt sluiten, kan je klikken op "beste antwoord".
Links onderaan dit bericht.

Eventueel daarna in het eerste bericht van jou op topic volgen klikken. Dan krijg je ook geen mails meer.

Reageer