Beantwoord

Telfort facturen opvragen vanaf juni 2020 tot het moment dat Telfort KPN werd

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste lezer,

Ik ben mijn administratie aan het doen voor 2020 en kan niet meer bij de facturen van Telfort voor het tv internet en telefoon abonnement. Het gaat om de periode vanaf juni2020 tot het moment dat KPN Telfort overnam. Toen ben ik mee verhuisd. In het forum zag ik dat het mogelijk is om de facturen via de mail alsnog te kunnen ontvangen. 

Is dit voldoende info of heeft u meer nodig. Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Willem Wisselink

*admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door RBxx 26 July 2021, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @willem wisselink 

Via MijnKPN via de website kan je de facturen tot 12 maanden geleden bekijken.
Dit maakt geen verschil voor Telfort of KPN.

Maar via de MijnKPN app voor Android (telefoon en tablet) zelfs tot 20 maanden geleden.

Als het niet lukt kan een moderator ze ook voor je opzoeken. Zet daarvoor alvast je pers. gegevens (privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN en jezelf.

Haal snel je persoonlijke gegevens weg, iedereen kan dit zien. Gebruik de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk’. Dit kan tot 1 uur na plaatsing.

Dank je Ruud,

 

Het is gelukt. Tja, toen ik mijn adres opgaf twijfelde ik wel.. maar ja, in het ouderwetse telefoonboek stonden die gegevens ook inclusief telefoonnummer… En ik kan het nu niet meer in het bericht verwijderen.

 

In elke geval hartelijk dank voor de tip!

 

Willem

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan Willem
@willem wisselink 

I.v.m. je privacy is het beter om je gegevens niet online te plaatsen. Jij kan het maar tot 1 uur na plaatsing aanpassen. Ik had de moderators ook al gewaarschuwd. Die hebben het nu voor je gedaan.

Nogmaals dank je wel!