Vraag

telfort/kpn

  • 23 November 2020
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik maak al jaren lang gebruikvan Telfort interactieve tv en Internet met combivoordeel

Daar in was keuze wat je gratis wilde ik heb gekozen voor FoxSports nu is dit helemaal overgegaan naar KPN met behoud van de voordelen van Telfort.

Onlangs heb ik alleen mijn Internet snelheid verhoogd  en tot mij verbazing is mijn hele abonnement  veranderd, plus ik heb het voordeel niet meer van FoxSports gratis. bellen heeft geen zin men kan niets doen  terwijl er staat dat je alles per maand kan aanpassen  .

Ik voel mij zeer benadeeld  en overweeg over te stappen naar de Concurrent  die zijn er genoeg

Vind dit echt ongehoord.

 

Met vriendelijke groet

W.J. de Boer


6 reacties

Je bent dus onbewust akkoord gegaan met de nieuwe Hussel voordelen begrijp ik hieruit, en er is geen weg meer terug jammer genoeg heb ik begrepen.

Ja dat Klopt dit staat nergens vermeld je kan per maand een wijziging aanbrengen  voel mij gewoon inde maling genomen

daar komt nog bij dat het 13 November is ingegaan en de 14 dagen bedenk tijd hebt en daar voldoe ik aan heb verzocht abonnement terug te zetten ,maar dat gaat niet

Reputatie 4
Badge +5

Hi @wilko393, je bent inderdaad bij de verhoging van de internetsnelheid, een nieuw contract aangegaan. Eenmaal over naar het hussel pakket, is er geen weg terug meer. We kunnen je pakket niet meer terugzetten naar het pakket dat je voorheen had. Bij een verlenging geven wij de klant inderdaad nog 2 weken opzegtermijn. Hiermee bedoelen we dat het pakket compleet gestopt kan worden binnen deze 2 weken. We zouden wel even naar je abonnement kunnen kijken en aan de hand daarvan kijken of er nog wat mogelijk is. Zou je je contactgegeven dan even hier in kunnen vullen?

ik ben een melding gekregen van 

 

Hoe kan deze heer antwoorden  ik heb een KPN id maar in loggen op webmail lukt mij niet , ik neem n.l aan dat ik Sebastiaan allen via web mail kan antwoorden  wie helpt mij

Vast bedankt

 

Admin: bericht verplaatst naar je lopende topic :)

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb je een privé bericht gestuurd! @wilko393 

Reageer