Beantwoord

Telfort naar KPN zonder veranderingen, maar de prijzen binnen het abonnement zijn wel degelijk veranderd!

  • 19 October 2020
  • 50 reacties
  • 1841 keer bekeken

Keer op keer mails dat er voor mij als Telfort klant NIETS zou veranderen als ik naar KPN over gezet zou worden, maar dat is dus wel degelijk het geval!
Ik had bij Telfort een extra naar 100/100 voor € 7,50 per maand.
Nu kost deze bij KPN ineens € 4,99
Dat betekent als ik deze nu uitzet, dat ik dus ineens € 2,51 per maand = € 30,12 per jaar meer betaal dan bij Telfort, dat is dus niet de bedoeling! Dan wil ik hem nu nog per direct uitgezet hebben en terug naar het normale Telfort tarief van Internet 50/50, of te wel, netjes die € 7,50 die ik bij Telfort betaalde er af!

Als er moeilijk gedaan wordt over bovenstaande, dan ga ik verder…
Bellen was bij Telfort gratis en nu € 2,50 en die € 2,50 krijg je nu gratis.
Ik wil nu geen bellen meer, dus ik wens € 2,50 minder te betalen, maar het is gratis.

Als het nu € 2,50 kost, dan betekent het dus dat het Internet zonder bellen dus € 2,50 goedkoper zou moeten zijn (nu gratis of niet!), dus ik zou graag naar een abonnement zonder bellen willen voor € 2,50 minder, ook al is het nu gratis, want voorheen zat het er bij in zonder dat het iets kostte.

Door deze stiekeme veranderingen die er NIET zouden zijn, betaal ik dus alsnog iedere maand meer dan bij Telfort.

Graag aanpassen naar zoals het was bij Telfort, KPN…
Dat zou betekenen dat er dus € 7,50 voor 100/100 af moet gaan EN € 2,50 voor bellen.
Ik zou dus volgens jullie zelf € 10,- naar beneden gaan met de prijzen van Telfort, alleen het bellen is op een rare slinkse wijze veranderd.
Maar goed, haal die € 7,50 voor 100/100 er maar af en bellen mag stopgezet worden.

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 October 2020, 21:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

50 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt en volg Uw draadje met interesse. Het begint wel te ruiken hier als deze stellingen waar zijn vwb bepaalde “kortingen en gratis” kreten.

Reputatie 7
Badge +10

Je wilt nu geen bellen meer, en een lagere snelheid dan wat je afnam bij Telfort.
Dat is dan toch niet hetzelfde als wat je eerst bij Telfort afnam?
Waarom houd je je pakket niet gewoon hetzelfde bij KPN met wat je eerst bij Telfort afnam?
Daar is de overname op gebaseerd.

Ik heb vergelijkbaar abonnement 100/100 glasvezel, alles in één Telfort (internet + TV + bellen).
Is inmiddels overgezet naar KPN, en kost me nu € 2,50 minder per maand.

Met daarnaast nog combivoordeel vanuit een reeds eerder overgezet mobiel abonnement.
Plus dataverdubbelaars en belminuten zoals dat voor mij reeds eerder gold.

Je wilt nu geen bellen meer, en een lagere snelheid dan wat je afnam bij Telfort.
Dat is dan toch niet hetzelfde als wat je eerst bij Telfort afnam?
Waarom houd je je pakket niet gewoon hetzelfde bij KPN met wat je eerst bij Telfort afnam?
Daar is de overname op gebaseerd.

Ik heb vergelijkbaar abonnement 100/100 glasvezel, alles in één Telfort (internet + TV + bellen).
Is inmiddels overgezet naar KPN, en kost me nu € 2,50 minder per maand.

Met daarnaast nog combivoordeel vanuit een reeds eerder overgezet mobiel abonnement.
Plus dataverdubbelaars en belminuten zoals dat voor mij reeds eerder gold.

Voordat u reageert, zou je dan de tekst begrijpend willen lezen?
Dan snapt u dat ik echt helemaal niets kan met uw antwoord...

Reputatie 7
Badge +10

KPN evenmin, want die zal naar ik vermoed niet ingaan op uw reken interpretatie.

KPN evenmin, want die zal naar ik vermoed niet ingaan op uw reken interpretatie.

En waarom zou dat? Beloftes maken dat er NIETS zal veranderen, maar dan op een stiekeme manier toch de prijzen veranderen, dat kan en mag dus niet, dan zouden alle mails tot nu toe misleidend geweest zijn!

Maar beste Babylonia, u mag hier verder stoppen met reageren, uw reacties hebben geen toegevoegde waarde hier en u heeft niet eens gelezen, dat blijkt uit uw 1e reactie. Veel plezier op andere delen van dit forum.

Reputatie 7
Badge +10

Beloftes maken dat er NIETS zal veranderen,

Dat klopt ook. Maar jij bent degene die wilt veranderen door onderdelen uit je pakket te halen.
Daarmee kloppen je vergelijkingen niet meer.

Verder is dit een openbaar forum, waar ieder kan reageren, of het nu in je straatje past of niet.

Reputatie 3
Badge +2

@foxathome , ik begrijp je verhaal ook niet. Je schrijft dat je bij Telfort € 7,50 moest betalen en bij KPN slechts € 4,99. Volgens mij werkt dat in je voordeel en niet in je nadeel.

 

Met vriendelijke groet,

 

Beerzwaan

Beloftes maken dat er NIETS zal veranderen,

Dat klopt ook. Maar jij bent degene die wilt veranderen door onderdelen uit je pakket te halen.
Daarmee kloppen je vergelijkingen niet meer.

Verder is dit een openbaar forum, waar ieder kan reageren, of het nu in je straatje past of niet.

Ik weet het, lezen is moeilijk :-(

@foxathome , ik begrijp je verhaal ook niet. Je schrijft dat je bij Telfort € 7,50 moest betalen en bij KPN slechts € 4,99. Volgens mij werkt dat in je voordeel en niet in je nadeel.

 

Met vriendelijke groet,

 

Beerzwaan

Is lezen en rekenen nou echt zo lastig? Gelukkig was de 1e reactie een bevestiging dat iemand het wel snapt. Ik snap werkelijk niet waarom je reageert als je het niet snapt :-(
Het staat onwijs duidelijk uitgelegd en ik kan het serieus niet beter uitleggen, snap je het niet, dan ligt dat dus echt bij jou en niet bij mij…
AUB, reageer gewoon niet als je niet snapt dat dit een verhoging van de prijs van Telfort is wat KPN beloofd had NIET te doen!

Reputatie 7
Badge +10

 

Ik weet het, lezen is moeilijk :-(

Je niet neer willen leggen met de gang van zaken zoals die geldig is, en niet in je straatje past,
kennelijk nog veel en veel moeilijker. :sunglasses:

 

Ik weet het, lezen is moeilijk :-(

Je niet neer willen leggen met de gang van zaken zoals die geldig is, en niet in je straatje past,
kennelijk nog veel en veel moeilijker. :sunglasses:

Echt waar, weer totale onzin uitkramen dat werkelijk niets met dit forum te maken heeft, goed bezig :thumbsup_tone2:
Je zorgt alleen voor verontreiniging door gewoon niet begrijpend te kunnen lezen.
Jij hebt gelijk! zucht

Reputatie 3
Badge +2

Ben blij dat ik gecorrigeerd word. In je eerste regel schrijf je dat Telfort € 7,50 kost en bij KPN dit zelfde € 4,99. Dan is volgens mij KPN goedkoper. Maar misschien heb jij je ongelukkig uitgedrukt en ga je er  vanuit dat iedereen  je begrijpt of moet begrijpen.

 

je reageert ook nogal fel naar Babylonia. Ook zij schijnt je tekst niet te begrijpen. Misschien is je verhaal onduidelijk.

 

Hoe kun jij vanuit je huis/werk uitmaken of iemand begrijpend kan lezen of juist niet.

 

Veel plezier verder en graag niet meer op mijn opmerking meer reageren.

Reputatie 7
Badge +10

@foxathome

Geef eens concreet aan wat je eerst bij Telfort moest betalen voor een 100/100 Mbps verbinding, incl. telefoon (met of zonder TV kan ik niet uit je berichten opmaken), p/maand.

En wat je nu voor exact hetzelfde pakket 100/100 Mbps verbinding, voor KPN moet betalen,
incl. telefoon (met of zonder TV kan ik niet uit je berichten opmaken), p/maand.

Gewoon concreet die twee bedragen langs elkaar leggen.

Verder:  Is je internetsnelheid gedaald na de overgang?
Zijn er functies die niet meer werken? (Of niet gecorrigeerd als het wel zo was).

Dan weten we of er onzin wordt verkocht.

Ben blij dat ik gecorrigeerd word. In je eerste regel schrijf je dat Telfort € 7,50 kost en bij KPN dit zelfde € 4,99. Dan is volgens mij KPN goedkoper. Maar misschien heb jij je ongelukkig uitgedrukt en ga je er  vanuit dat iedereen  je begrijpt of moet begrijpen.

 

je reageert ook nogal fel naar Babylonia. Ook zij schijnt je tekst niet te begrijpen. Misschien is je verhaal onduidelijk.

 

Hoe kun jij vanuit je huis/werk uitmaken of iemand begrijpend kan lezen of juist niet.

 

Veel plezier verder en graag niet meer op mijn opmerking meer reageren.

Echt waar, gewoon maar doorgaan...
Als ik eerst € 7,50 betaalde en nu € 4,99 en ik wil dat extra pakket er nu bij KPN af hebben, dan betaal ik dus ineens € 2,51 per maand MEER dan bij Telfort, terwijl KPN de prijzen NIET zou aanpassen.
Het is zo onwijs simpel, het staat er zo onwijs duidelijk, maar duidelijk dat rekenen en begrijpend lezen niet jouw sterkste punten zijn…
ALS je het dan al niet snapt, waarom jezelf dan zo onnodig verder voor schut zetten? Ergens moet je je gelijk halen blijkbaar, maar de 1e die reageerde snapte het wel meteen, dus dat zegt meer over jou dan dat het er onduidelijk staat ;-)

@foxathome

Geef eens concreet aan wat je eerst bij Telfort moest betalen voor een 100/100 Mbps verbinding, incl. telefoon (met of zonder TV kan ik niet uit je berichten opmaken), p/maand.

En wat je nu voor exact hetzelfde pakket 100/100 Mbps verbinding, voor KPN moet betalen,
incl. telefoon (met of zonder TV kan ik niet uit je berichten opmaken), p/maand.

Gewoon concreet die twee bedragen langs elkaar leggen.

Verder:  Is je internetsnelheid gedaald na de overgang?
Zijn er functies die niet meer werken? (Of niet gecorrigeerd als het wel zo was).

Dan weten we of er onzin wordt verkocht.

Ik betaalde € 35,- voor 50/50.
Daar ben ik kort geleden € 7,50 extra gaan betalen voor 100/100 bij Telfort met een totaal van € 42,50.
Als ik nu de € 4,99 van de € 43,25 die ik nu bij KPN betaal aftrek, dan kom ik op € 38,26.
Dat is dus € 3,26 duurder dan wat ik bij Telfort betaalde!

 

Ik heb het niet over TV, dus ik heb geen TV.
KPN leest ook mee hier neem ik aan, dus die weten dat wel!
 

De vraag over dalen van de internetsnelheid snap ik niet, ik heb het daar nergens over en het is ook totaal overbodig om die vraag te stellen, want dat speelt niet. Geen idee waarom je dat er bij haalt terwijl het nergens genoemd wordt.

Die 2e vraag precies hetzelfde, zeg ik iets over dat er iets niet werkt? Nee? Nou, waarom dan de vraag?

Dan weten we of er onzin wordt verkocht? Waarom denk je dat ik moeite neem om hier een forumtopic te beginnen over deze onterechte prijswijzigingen bij KPN die niet zouden plaatsvinden zoals beloofd in de vele mails die wij als Telfort klanten hebben ontvangen.

Ik heb werkelijk geen enkel idee waarom ik jou dit nu zo zit voor te rekenen, maar blijkbaar ga jij er van uit dat iemand die hier dit plaatst niet snapt hoe een rekening in elkaar zit. Nou, laat ik je vertellen dat ik dat dus heel erg goed weet en daarom dit topic open.

Alsnog heb je bij deze jouw antwoord, succes er mee.
Nu hopen dat er iemand serieus gaat reageren over deze prijsverhoging die er niet zou komen!
Tot nu toe hebben jij (Babylonia) en beerzwaan dit forum alleen maar onnodig vervuild met onnodige opmerkingen en vragen die totaal niets te maken hebben met mijn punt.

Het is heel simpel, de totaal prijs blijft het zelfde, als je iets wil wijzigen val je sowieso uit de TFT abonnementen groep en ga je KPN prijzen betalen, nu blijft het onder de streep hetzelfde, maar links of rechtsom ga je een keer de KPN prijzen betalen.

 

KPN heeft speciale TFT abonnementen in het leven geroepen en daar zit weer maatwerk in met extra kortingen om op het oude bedrag te komen, geef het een jaar en die Abbo's zijn verdwenen of via een jaarlijkse verhoging recht getrokken, en het enige wat je er tegen kan doen is vertrekken.

Reputatie 7
Badge +10

[ EDIT ]​
Er zijn kennelijk al wat extra reacties geplaatst in de tussentijd dat ik deze reactie had voorbereid. Enkele regels geschrapt welke inmiddels zijn beantwoord.

Echt waar, gewoon maar doorgaan…

Haha, dat doe jij toch ook?

Je hebt bij Telfort besloten 100 Mbps af te nemen.

Dus wat wil je nu bereiken dan?  Ineens een ander pakket met lagere snelheid, en waarom?  Omdat een verdeling bij KPN formeel anders in elkaar zit als jij zelf kiest voor opnieuw het uitkleden van een internetpakket?

Dat is KPN niet die dat doet heh.  Die heeft keurig netjes één op één een pakket overgezet.
Precies wat ze van tevoren hebben aangekondigd. Je betaalt er naar ik denk niets meer voor.

Een verandering van het nieuwe pakket is iets wat jij voorstelt.
En natuurlijk gaat dat dan niet meer onder de voorwaarden van Telfort, maar die van KPN.
Je bent overgezet naar KPN. Telfort bestaat daarin niet meer.  Waarbij KPN zich niet hoeft te conformeren aan oude voorwaarden van Telfort als jezelf degene bent die de overeenkomst aanpast.

Alleen als je alles hetzelfde houdt is men bereid daarin mee te gaan om dan dezelfde diensten te leveren voor dezelfde prijs. (In mijn geval zelfs iets goedkoper).

@Doornekamp33   heeft het hiervoor ook al aardig uitgelegd.

Wil er toch ook nog wel even bij vermelden, dat we bij KPN nu wel gebruik kunnen maken van de WiFi-tools van KPN.  En ook het VOIP SIP-wachtwoord is via een speciale link op te vragen, zodat je zelf naar eigen inzicht je eigen VOIP-apparatuur achter of “in” zelf gekozen routers kunt plaatsen (zoals in een Fritzbox).  Extra's die die je bij Telfort niet had. Doe er je voordeel mee.

Het is heel simpel, de totaal prijs blijft het zelfde, als je iets wil wijzigen val je sowieso uit de TFT abonnementen groep en ga je KPN prijzen betalen, nu blijft het onder de streep hetzelfde, maar links of rechtsom ga je een keer de KPN prijzen betalen.

 

KPN heeft speciale TFT abonnementen in het leven geroepen en daar zit weer maatwerk in met extra kortingen om op het oude bedrag te komen, geef het een jaar en die Abbo's zijn verdwenen of via een jaarlijkse verhoging recht getrokken, en het enige wat je er tegen kan doen is vertrekken.

En dat verzin je nu allemaal ter plekke of heb je dat zwart op wit van KPN ontvangen?
Verzinnen kunnen we allemaal!!! Jij gelooft Lange Frans zeker ook?

[ EDIT ]​
Er zijn kennelijk al wat extra reacties geplaatst in de tussentijd dat ik deze reactie had voorbereid. Enkele regels geschrapt welke inmiddels zijn beantwoord.

Echt waar, gewoon maar doorgaan…

Haha, dat doe jij toch ook?

Je hebt bij Telfort besloten 100 Mbps af te nemen.

Dus wat wil je nu bereiken dan?  Ineens een ander pakket met lagere snelheid, en waarom?  Omdat een verdeling bij KPN formeel anders in elkaar zit als jij zelf kiest voor opnieuw het uitkleden van een internetpakket?

Dat is KPN niet die dat doet heh.  Die heeft keurig netjes één op één een pakket overgezet.
Precies wat ze van tevoren hebben aangekondigd. Je betaalt er naar ik denk niets meer voor.

Een verandering van het nieuwe pakket is iets wat jij voorstelt.
En natuurlijk gaat dat dan niet meer onder de voorwaarden van Telfort, maar die van KPN.
Je bent overgezet naar KPN. Telfort bestaat daarin niet meer.  Waarbij KPN zich niet hoeft te conformeren aan oude voorwaarden van Telfort als jezelf degene bent die de overeenkomst aanpast.

Alleen als je alles hetzelfde houdt is men bereid daarin mee te gaan om dan dezelfde diensten te leveren voor dezelfde prijs. (In mijn geval zelfs iets goedkoper).

@Doornekamp33   heeft het hiervoor ook al aardig uitgelegd.

Wil er toch ook nog wel even bij vermelden, dat we bij KPN nu wel gebruik kunnen maken van de WiFi-tools van KPN.  En ook het VOIP SIP-wachtwoord is via een speciale link op te vragen, zodat je zelf naar eigen inzicht je eigen VOIP-apparatuur achter of “in” zelf gekozen routers kunt plaatsen (zoals in een Fritzbox).  Extra's die die je bij Telfort niet had. Doe er je voordeel mee.

Haha, dat doe jij toch ook? NATUURLIJK doe ik dat ook, duhhh, waarom denk je dat ik dit geopend heb… Wat een onwijs logische opmerking waarvan je zelf niet snapt dat hij niet gemaakt had hoeven worden :-(
 

Je praat dingen goed die KPN beloofd heeft niet te doen??? Waarom?
Ik ben officieel nog niet over naar KPN, ik heb de brief nog niet ontvangen, alleen dat ik binnenkort overgezet zal worden. Dat blijkt al gedaan te zijn, dus ik kan die € 7,50 er niet meer afhalen.

NOGMAALS, je kan echt niet lezen, dat blijkt maar weer. De PRIJZEN, zouden NIET veranderd worden voor Telfort klanten. Dat is WEL gebeurd. Geen discussie over mogelijk!
BTW, terug naar 50/50 wat bij Telfort de laagste snelheid was en dus niets kon kosten, kost nu € 2,50!!!
Of te wel, ik kan geen € 7,50 terug, maar slechts € 5,-
Ik zie alleen maar meer veranderingen en kosten die er voorheen niet waren.
Prijzen zullen voor Telfort klanten NIET veranderen, dat is het enige dat wij hoorden, NIETS over al die bijzaken die jullie opnoemen, dan hadden ze die kleine lettertjes er bij moeten zetten!!! Zo simpel kan het zijn...

 

WiFi-tools van KPN
VOIP SIP-wachtwoord is via een speciale link op te vragen
Extra's die die je bij Telfort niet had. Doe er je voordeel mee.

Wat moet ik met die onzin? Ik zat niet voor niets bij Telfort, dus welk voordeel? Man man man, wat haal je er toch allemaal onzin bij om maar je gelijk te krijgen! Ik hoef dat niet, daarom zat ik bij Telfort!

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben officieel nog niet over naar KPN, ik heb de brief nog niet ontvangen, alleen dat ik binnenkort overgezet zal worden.

Man wat zeur je dan over “niks”.  Je weet niet eens hoe het verloopt.
Ga snel naar een andere provider als je bij voorbaat al zoveel stennis en problemen maakt en het je nu al niet bevalt nog voordat je de overgang überhaupt in praktijk hebt meegemaakt.
Je zit helemaal niet aan dat KPN vast hoor.

Wens je veel plezier om je gal ergens anders te spuwen.
Waarschijnlijk zul je nooit tevreden zijn, bij wie dan ook.

De totaal prijzen zijn ook niet veranderd, KPN heeft beloofd dat alles bij het oude zou blijven inclusief de prijs die je betaalde bij Telfort, niet dat ze de verdeling anders zouden inkleden, is dus een kleine verhoging die je al te pakken hebt als je de snelheid gaat verlagen. (KPN tarief krijg je dan)

Het word slikken of vertrekken, hoe lang je ook door gaat met ellenlange verhalen tikken over dat je iets wil, dat had je eerder moeten bedenken als je goedkoper uit wilde zijn en dit voor de migratie moeten verwezenlijken.

Kijk straks maar eens in Mijn KPN wat je nieuwe tarief gaat worden als je wat wil wijzigen.

En KPN heeft allang bewezen dat ze goed zijn in de prijzen recht te trekken en te verhogen, daar hoef je alleen maar naar hun verleden te kijken, vorig jaar nog even snel bij Telfort en XS4all de prijzen omhoog zodat ze al redelijk bij de KPN (Telfort) prijzen of ruim er boven (XS4all) kwamen.

Reputatie 7
Badge +9

Het is heel simpel, de totaal prijs blijft het zelfde, als je iets wil wijzigen val je sowieso uit de TFT abonnementen groep en ga je KPN prijzen betalen, nu blijft het onder de streep hetzelfde, maar links of rechtsom ga je een keer de KPN prijzen betalen.

 

KPN heeft speciale TFT abonnementen in het leven geroepen en daar zit weer maatwerk in met extra kortingen om op het oude bedrag te komen, geef het een jaar en die Abbo's zijn verdwenen of via een jaarlijkse verhoging recht getrokken, en het enige wat je er tegen kan doen is vertrekken.

En dat verzin je nu allemaal ter plekke of heb je dat zwart op wit van KPN ontvangen?
Verzinnen kunnen we allemaal!!! Jij gelooft Lange Frans zeker ook?

Misschien moet je eens goed https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194 doorlezen. Zo lang als je geen wijzigingen maakt in je abonnement blijft de prijs gelijk. Wanneer je echter maar 1 onderdeel veranderd zal dat gevolgen hebben voor je totaalprijs. Het enige wat KPN wel doet is de inflatiecorrectie doorberekenen. 

Ik ben officieel nog niet over naar KPN, ik heb de brief nog niet ontvangen, alleen dat ik binnenkort overgezet zal worden.

Man wat zeur je dan over “niks”.  Je weet niet eens hoe het verloopt.
Ga snel naar een andere provider als je bij voorbaat al zoveel stennis en problemen maakt en het je nu al niet bevalt nog voordat je de overgang überhaupt in praktijk hebt meegemaakt.
Je zit helemaal niet aan dat KPN vast hoor.

Wens je veel plezier om je gal ergens anders te spuwen.
Waarschijnlijk zul je nooit tevreden zijn, bij wie dan ook.

Whatever… er komt alleen onzin uit jouw mond!
Wat heeft deze hele post nou weer voor nut van jou?
Zeg dan niets...

Het is heel simpel, de totaal prijs blijft het zelfde, als je iets wil wijzigen val je sowieso uit de TFT abonnementen groep en ga je KPN prijzen betalen, nu blijft het onder de streep hetzelfde, maar links of rechtsom ga je een keer de KPN prijzen betalen.

 

KPN heeft speciale TFT abonnementen in het leven geroepen en daar zit weer maatwerk in met extra kortingen om op het oude bedrag te komen, geef het een jaar en die Abbo's zijn verdwenen of via een jaarlijkse verhoging recht getrokken, en het enige wat je er tegen kan doen is vertrekken.

En dat verzin je nu allemaal ter plekke of heb je dat zwart op wit van KPN ontvangen?
Verzinnen kunnen we allemaal!!! Jij gelooft Lange Frans zeker ook?

Misschien moet je eens goed https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194 doorlezen. Zo lang als je geen wijzigingen maakt in je abonnement blijft de prijs gelijk. Wanneer je echter maar 1 onderdeel veranderd zal dat gevolgen hebben voor je totaalprijs. Het enige wat KPN wel doet is de inflatiecorrectie doorberekenen. 

Of ik nou wel of niet iets verander, de prijzen kloppen niet!!!

Iemand die geen extra had, zou dus lager uitkomen als ik nu met een extra als ik de extra zou stoppen?!
Dat betekent dat de 1 een groter voordeel heeft dan de ander, terwijl ik juist een betere klant was.
Het gaat mij niet om het feit of de prijzen wel of niet veranderen, het gaat om het feit dat de prijzen volgens alle mails NIET zouden veranderen!!! Nu blijkt dat iedereen andere prijzen heeft die overgestapt is van Telfort naar KPN.

Reputatie 7
Badge +9

Of ik nou wel of niet iets verander, de prijzen kloppen niet!!!

Iemand die geen extra had, zou dus lager uitkomen als ik nu met een extra als ik de extra zou stoppen?!
Dat betekent dat de 1 een groter voordeel heeft dan de ander, terwijl ik juist een betere klant was.
Het gaat mij niet om het feit of de prijzen wel of niet veranderen, het gaat om het feit dat de prijzen volgens alle mails NIET zouden veranderen!!! Nu blijkt dat iedereen andere prijzen heeft die overgestapt is van Telfort naar KPN.

Tja, de ene gaat naar een autodealer en betaald 10.000 euro meer voor een auto dan een ander….. Gewoon pech,  doordat er de afgelopen jaren diverse abonnementsvormen zijn geweest binnen Telfort is er een enorme variatie aan abonnementen en prijzen. Onder de streep zal het misschien iets schelen maar hee… we gaan allemaal dood en kunnen niets mee nemen….. deal er mee.