Beantwoord

Telfort storing nog niet opgelost

  • 30 August 2019
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik ben al drie dagen bezig om mijn alles in 1 van Telfort na de storing van kpn werkend te krijgen. Wellicht begrijpt u dat ik al alles heb geprobeerd wat ik via sms of online heb verkregen, u raad het al.. helemaal niks... via het forum gereageerd, via chat gereageerd enzzz ook via KPN. Helemaal geen oplossing. Probeer contact te maken met een medewerk(st)er. Wat blijkt... ik krijg niemand aan te telefoon op dat zwaar irritante keuze menu😡 ik wil gewoon iemand aan de lijn. Die kan meekijken ofzo iets..
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 August 2019, 11:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jackie Kiekens, welkom op het KPN Forum!

Allereerst natuurlijk de excuses vanwege de storing, maar nog vervelender is het feit dat het bij jou nog niet opgelost is. Nu kan ik daar vanuit KPN vrij weinig aan doen, omdat ik geen gegevens van je heb omdat je bij Telfort de producten afneemt.

Wanneer je belt dan moet je in het keuze menu aangeven dat je een storing hebt. Dan zou je gewoon bij een medewerker moeten uitkomen, na het beantwoorden van enkele vragen. Dat is, op dit moment, wel de snelste oplossing. Ik heb namelijk mijn Telfort-collega gesproken en hij geeft aan (Bart) dat je ook daar een topic hebt gestart. Hij is druk voor je bezig maar kan niet sneller dan wat hij nu al doet. Ik ga er vanuit dat je zo snel mogelijk geholpen gaat worden!
Ik heb idd vandaag iemand aan de lijn gehad. Waarschijnlijk is de modem kapot. Er wordt een nieuwe naar me toegestuurd. Hij zou morgen binnen moeten komen of maandag. Ik zal de pech wel hebben dat het maandag wordt. In ieder geval bedankt voor de reactie. En een fijn weekend gewenst. 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Jackie Kiekens, helemaal goed! Fijn om te lezen!
Goedemorgen.
Uiteindelijk heb ik dinsdag weer moeten bellen daar ik de modem niet heb ontvangen op zaterdag/maandag. Dinsdag ook niet. Ik was behoorlijk kwaad.

De dame die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat hij was verzonden en dat het vreemd was dat ik deze nog niet had ontvangen. Ze is in de computer gaan kijken en naar veel heen en weer gepraat met veel ehuuu kreeg ik te horen dat er een grote storing was bij post nl. Ik heb haar gezegd dat ik dat best apart vond. Eerst bij KPN en nu bij post nl. En dat ik wel verwacht dat ik gecompenseerd wordt voor de dagen dat ik geen diensten had. Uitraard krijg ik dit. Ik heb het gesprek beëindigd met dat dan maarcweer wacht tot de modem komt.

Ik zei tegen mijn man nog, wedden dat de modem morgen bezorgd wordt. En inderdaad de dag erna werd de modem met adapter bezorgd. Echter de andere kabeltjes zaten er niet bij. Wat wel in de brief stond die bijgesloten zat. Alles aangesloten en ja ik heb alles weer. Gelukkig!
Nu nog even praten over de compensatie.

Ik dank jullie voor jullie steun.
Met vriendelijke groet,

Jackie Kiekens
Reputatie 7
Badge +21
@Jackie Kiekens, goed om te horen dat het uiteindelijk goed gekomen is! Ik weet zeker dat jullie er qua compensatie ook wel gaan uitkomen 😉

Reageer