Beantwoord

Tenaamstelling geslacht

  • 4 September 2019
  • 11 reacties
  • 331 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik word altijd als ‘de heer’ door jullie aangemerkt. Heb al talloze keren doorgegeven dat het ‘mevrouw’ moet zijn. Het is toch vrij eenvoudig dit in de administratie aan te passen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 September 2019, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Giulietta15, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inderdaad geen grote moeite om te wijzigen of het om een mevrouw of meneer gaat! Ik begrijp dan ook niet zo goed waarom dit nog niet aangepast is, terwijl je het meerdere keren hebt doorgegeven! Ik wil het graag permanent voor je oplossen, maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik de systemen induiken en het voor eens en altijd aanpassen! 😄
Reputatie 1
Badge
Fijn om te horen, Susan. Ik heb de gegevens zoveel mogelijk ingevuld. Alvast bedankt voor de moeite. Verder ben ik overigens een zeer tevreden KPN klant!
Reputatie 7
Badge +21
@Giulietta15, geen enkel probleem. Fijn om te horen dat je verder tevreden bent 🙂 Ik heb het aangepast én ga het in de gaten houden. De wijziging in MijnKPN kan eventjes duren, en het kan zijn dat de factuur in september nog moet komen en dat het pas zichtbaar is op de factuur van oktober. Maar ik heb er vertrouwen in dat het dit keer goed komt 😉
Reputatie 1
Badge
Enorm bedankt, Susan 😊
Reputatie 7
Badge +24
Namens Susan (vandaag ziekjes thuis), graag gedaan. 😊
Reputatie 1
Badge
Beterschap voor Susan en nogmaals dank 😊
Reputatie 7
Badge +21
@Giulietta15 , dankjewel! Gelukkig duurde het niet ál te lang 🙂 Ik heb het nog even gecontroleerd, in facturen spreken we sowieso niet meer van Dhr. of Mevr. en wordt je gewoon aangesproken op initialen en achternaam. De brieven kan ik niet nagaan, maar overal staat nu Mevr. dus dat zou goed moeten gaan!
Reputatie 1
Badge
Het stond in de e-mail van bevestiging van verlenging van mijn abonnement. Ik heb er alle vertrouwen in dat het nu goed staat. Nogmaals dank en goede service via het forum ☺️
Reputatie 1
Badge
Ik zie overigens in mijn mail nu de wijzigingen en de mail is nu gericht aan ‘mevrouw’. Wordt hier blij van 😁
Reputatie 7
Badge +21
@Giulietta15, super! Fijn dat we je konden helpen! En heb je in de toekomst nog een vraag, dan weet je ons te vinden! 😃
Reputatie 1
Badge
@Susan: vandaag toch weer nota gericht aan ‘de heer’. Ik ga er vanuit dat de wijziging de volgende keer wel doorgevoerd is. Mocht het bij de volgende nota nog niet kloppen, dan neem ik weer contact op.