Beantwoord

Termijnbetaling uitstellen of uitbreiden

• 11 juni 2018
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedemorgen,

Heb de betaling van de factuur uitgesteld, maar blijkt dat ik het toch niet gaat redden. Is het mogelijk om in 2 termijnen te betaling?? Vandaag 1 termijn en over 2 weken termijn 2?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 juni 2018, 09:19

Goedemorgen DPdB, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.
Omdat de betaaldatum op vandaag staat, help ik je gelijk even! Wanneer er een betaalafspraak is gemaakt, dus uitstel van betaling in jouw geval, is het niet mogelijk om dit nog te wijzigen.. Dat is een van de voorwaarden wanneer je uitstel aanvraagt. Ik zou willen adviseren om zo snel mogelijk contact op te nemen met de afdeling Collections, dit kan via 0800-0402 en je moet dan doorverbonden worden. Zij gaan over deze regelingen, misschien valt er in deze situatie nog iets te regelen in overleg!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen DPdB, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.
Omdat de betaaldatum op vandaag staat, help ik je gelijk even! Wanneer er een betaalafspraak is gemaakt, dus uitstel van betaling in jouw geval, is het niet mogelijk om dit nog te wijzigen.. Dat is een van de voorwaarden wanneer je uitstel aanvraagt. Ik zou willen adviseren om zo snel mogelijk contact op te nemen met de afdeling Collections, dit kan via 0800-0402 en je moet dan doorverbonden worden. Zij gaan over deze regelingen, misschien valt er in deze situatie nog iets te regelen in overleg!
Bedankt Susan. Heb idd contact opgenomen met Collections, maar is dus niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is jammer 😞 Hopelijk kan je het alsnog voor elkaar krijgen om de betaling dan wel te voldoen op een of andere manier!
Nou Susan, ik weet echt niet of dat gaat lukken. Vind het jammer dat die optie (het betalen in termijnen) niet erbij staat, alleen uitstellen van je betaling. Is het sowieso niet mogelijk om in termijnen te betalen? Het
Reputatie 7
Je betaalt in feite al in maandelijkse termijnen.
Reputatie 7
Badge +20
Het is wel mogelijk om in termijnen te betalen, echter kan dit niet op het moment dat je al een uitstel van betaling hebt lopen. Dit kan tegelijkertijd lopen in het systeem. In het vervolg, wanneer je niet alleen uitstel wil maar in termijnen het bedrag wil betalen, kan je het beste direct contact opnemen met Collections. Zij kunnen dit namelijk in orde maken, online kan je alleen uitstel aanvragen!
Dank je wel Susan,

Had ik dat maar eerder gedaan - nou weet ik waar ik moet zijn mocht het in de toekomst nodig zijn.

Reageer