Beantwoord

Terminate contract due to moving back to home country

  • 19 August 2019
  • 1 reactie
  • 255 keer bekeken

I would like to close my contract with KPN, because i am moving to my home country. I can not come back to Netherlands. Please someone contact me on below address.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Joran 21 August 2019, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hi @close account, welcome here! It is possible to terminate your subscription if you're moving out of the country. If you're still within the first year of your contract we do require proof that your migrating. That can either be a proof of termination of residence ("bewijs van uitschrijving") from the community to the registrar’s office or a work contract from your home country.

If you leave your number in the "Gebeld worden" box on Abonnement opzeggen | KPN, my colleagues will call you within the hour.

If you have any more questions, please let me know.