Beantwoord

Terugbetaling twee facturen

  • 9 May 2019
  • 13 reacties
  • 350 keer bekeken

goedemiddag,

wij zijn in februari overgestapt naar telfort.
Helaas hebben wij nog een factuur van KPN betaald op 20 maart een bedrag betaald van € 41,87
en op 24 april een bedrag van € 41,50.

De factuurkenmerken zijn: 11115470362 en 11117982468

Echter op 27 maart heb ik Telfort al betaald voor het afnemen van Internet en telefoon, ik ben overgestapt per 1 maart naar Telfort.
Hoe kan het dan dat die 2 bedragen toch geincasseerd zijn?
Graag zou ik dit bedrag ( € 83,27) retour gestort zien.

m.vr.gr. T Dam, ****

Admin: Privéggegevens weggehaald ivm privacy
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 May 2019, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @facturen terugbetalen ,
wil je sv.p. z.s.m. je privégegevens verwijderen uit dit tiopic, dit kan door r.o. op de 3 … te klikken en dan op bewerken, i.v.m. de privacy.
Een moderator zal inhoudelijk op je vraag reageren binnenkort.
.... en binnen één jaar ben je vanzelf weer 'terug' bij KPN. Want KPN gaat het merk Telfort de komende maanden hernoemen naar KPN.
Hoi @facturen terugbetalen . Welkom op het forum! Wat een vervelende gedoe! Ik zoek het graag samen met jou uit.
Heb jij bij de overstap gebruik gemaakt van de zogenaamde overstap service? Zoiets moet terug te vinden zijn op de aanvraag bij telfort. Met name in de orderbevestiging van telfort. Heb je die nog? En zo ja, zou je die brief/mail eens kunnen controleren op de term 'overstapservice' en of je daar gebruik van maakt?
Ik heb wel aangevraagd om door telfort de overstap te regelen. Ik zie helaas dat Ziggo wel geregeld is, maar KPN niet. Ik hoop dat deze fout van telfort niet ten koste gaat van mijn portemonnee.

Is sluit het contract hierbij in.

m.vr.groet, Sylie Toth

*Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m. privacy
Ik hoop dat u hier iets mee kunt, zodat ik toch mijn geld retour krijg
Mijn telfort collega's zitten hier in de buurt en ik ga even met hen bespreken wat de beste oplossing is. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug!
Goedemiddag,

Wij zijn half februari overgestapt van KPN (Internet en bellen) en Ziggo (TV) naar Telfort compleet pakket.
Telfort zou de opzegging bij deze 2 regelen, maar helaas is KPN niet opgezegd.
Wij hoorden vandaag dat Telfort maar 1 aanbieder opzegt en daarom betalen we nog steeds aan KPN.
Wij vinden dat een hele slordige zaak van Telfort.

Wij betalen dus nog steeds voor het internet enz. bij KPN zo rond de € 42,= per maand.

Is het mogelijk dat KPN of Telfort dit aan ons retourneerd?

Dit is een vervolg op bovenstaande
zie verhaal hier boven
Dank voor de toevoeging, @facturen terugbetalen . De collega van telfort geeft aan dat je gisteren contact hebt gehad. Wat is er toen afgesproken?
er is afgesproken om mij te melden bij Telfort.
Die wast zijn handen in onschuld, wij (telfort) regelen de overstap maar van 1 aanbieder, terwijl ik zowel bij Ziggo als KPN heb aangegeven. Helaas hebben zij KPN niet opgezegd en zijn de betalingen gewoon doorgegaan aan KPN ondanks dat ik het niet meer gebruik.
BIJ DEZE ZEG IK ALSNOG KPN OP, DE SPULLEN ZIJN IN APRIL AL RETOUR GESTUURD NAAR KPN.

Dit is het mailtje wat ik op 15 mei jl naar KPN heb proberen te mailen, maar helaas, geen mailadres.

Goedemiddag,

1. Kunt u mij nog helpen aan de bevestiging van het opzeggen van mijn abonnement op Werf 23 in Rijsenhout?
Deze is niet te vinden.

2. Dan over de onderstaande brief:
Ik ben in januari overgestapt naar Telfort totaal, helaas heeft Telfort de overstapervice voor maar één aanbieder gedaan nl Ziggo TV.
Bij KPN had ik internet en bellen wat opgezegd moest worden, maar is niet gedaan omdat Telfort geen 2 overstapservice doet.
Hiervan was ik niet op de hoogt.

Wel heb ik een schrijven van KPN gehad dat al mijn emailadressen (planet.nl) afgesloten waren, dus voor mij niet
meer te gebruiken.
Ik heb vanaf 12 januari alleen nog gebruik gemaakt van Telfort totaal.

Nu blijkt echter dat KPN toch nog 4 of 5 maanden abonnement heeft geincasseerd van mijn rekening, ondanks
dat ik KPN niet meer gebruikt.

Volgens mij heb ik dus aan KPN betaald ± € 170,00 waarvan ik niets gebruikt heb. Het is zo dat ik zowel KPN als Telfort heb betaald al die maanden.

Is er een mogelijkheid dat ik dat geld gerouterneerd kan krijgen? Ik hoop dat u mij daaraan kunt helpen.

Ik hoop dat u begrijpt dat ik toch wel heel graag de betalingen aan KPN terug zou willen hebben

https://
Bovenstaand bericht is van S. Toth - Rijsenhout.
IK hoop echt dat er nu iets aan gedaan wordt.
Hoi @facturen terugbetalen . Dank voor de toelichting.
Ik heb je een privébericht gestuurd. (zie blauwe envelopje rechtsboven) Ik noem publiekelijk liever geen bedragen aangezien dat de buitenwacht niks aangaat. Ik stel voor dat we daar proberen de zaak netjes af te handelen 🙂
Voor de meelezers: Ik heb de overlappende maanden vergoed. Telfort zegt maar één dienst op en dat is nogal onduidelijk gecommuniceerd. Vandaar deze oplossing. . Het bedrag zal komende periode overgemaakt worden. @facturen terugbetalen Mocht dat niet gebeuren, geef mij een seintje! 🙂