Beantwoord

Terugsturen apparatuur

  • 16 August 2019
  • 10 reacties
  • 280 keer bekeken

Vandaag een retourdoos ontvangen( terugsturen apparatuur).
Ik mag aannemen dat er op korte termijn een nieuwe Digitenne Basis Ontvanger komt!
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 August 2019, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als je jouw aanvraag voor een nieuwe ontvanger hebt voltooid, komt die nieuwe ontvanger er vanzelf aan. Heb je deze omruiltool gebruikt?:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm

Als het goed is, heb je daarna een bericht gekregen over de levering van de nieuwe ontvanger.
Reputatie 7
Badge +28
@Roberdebob

Heb je vandaag de nieuwe ontvanger ontvangen?
Reputatie 7
Hallo @Roberdebob, welkom bij ons op het forum! Ik zie dat Noordzee je al op weg heeft geholpen. Is het daarmee gelukt om de apparatuur terug te sturen en een nieuwe Digitenne ontvanger te regelen?
Tot op heden nog niets ontvangen, misschien morgen!

post.nl komt niet langs op maandag!

Ook geen bericht, dat er een nieuwe aankomt!

We wachten af !
Reputatie 7
Badge +28
Maar heb je wel een bevestiging ontvangen?

Normaal gesproken zou je bericht moeten krijgen dat een ontvanger aan jou verstuurd wordt.
Reputatie 7
Hallo @Roberdebob, je zult inderdaad eerst een bevestiging krijgen voordat er iets komt. Heb je die wel gehad? Of is de bezorger inmiddels al geweest?
Reputatie 7
Badge +28
@Roberdebob

Heb je ontvanger inmiddels ontvangen? Dat wordt nu wel eens tijd....
Zo nee, heb je wel deze site gebruikt voor de aanvraag:
Link naar website omruil Digitenne

Moet een hd kastje retour zenden.. maar heb geen antwoordnummer… nu moet ik 6,75 betalen.. is dit anders op te lossen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ange69 

Zie deze pagina op de KPN website: Apparatuur terugsturen

Daar vind je alle informatie over terugsturen, w.o. het adres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een notitie met je naam/adres/klantnr. in de doos en bewaar het verzendbewijs van PostNL.

Moet een hd kastje retour zenden.. maar heb geen antwoordnummer… nu moet ik 6,75 betalen.. is dit anders op te lossen?

 

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm

 

Zelfs door mij te vinden :)