Beantwoord

Testers gezocht voor de Experia WiFi (pilot)!

• 23 juli 2018
  • 57 reacties
  • 3772 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Hallo allen!

We zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuw apparaat en deze willen we gaan testen. Wat willen we dan testen? De Experia WiFi!

Wat is de Experia WiFi?
De Experia WiFi is een nieuw apparaatje dat we aan het ontwikkelen zijn om de WiFi verbinding voor al onze klanten te verbeteren.

Waarom de Experia WiFi?
WiFi is bij veel klanten een terugkomend probleem. Daar willen we wat aan doen!

Wat willen we precies weten?
We willen graag weten hoe het aansluiten gaat, of het inderdaad zo makkelijk gaat als we in gedachten hebben en wat je ervaringen met het netwerk zijn.

Wat doe ik met het apparaat na deze test?
Deze hou je gewoon, je krijgt ‘m namelijk van ons cadeau!

Tijdsindicatie
We starten begin volgende week en de pilot zal maximaal 2 weken duren.

Doe je mee?
Heb je een Experia Box V8 of V10 en heb je de komende 2 weken de tijd om de Experia WiFi te testen en je ervaringen met ons te delen op het forum? Stuur dan een privé-bericht naar community manager Hidde_ met:

• Je naam & adres (straatnaam + huisnummer, postcode en woonplaats)
  • Welke Experia Box je momenteel gebruikt (V8 of V10)
  • Korte toelichting waarom je graag mee wilt doen

Update 26 juli 09:30: we hebben inmiddels voldoende aanmeldingen binnen. Wil je toch nog heel graag meedoen? Aanmelden kan nog t/m 12:00 vandaag!

Groet, Hidde
icon

Beste antwoord door Hidde_ 26 juli 2018, 17:36

Zoals @DennisSchreve hierboven aangeeft is de aanmelding gesloten.

Ik wil iedereen bedanken voor de enthousiaste reacties! We hebben veel aanmeldingen ontvangen. Helaas kan niet iedereen meedoen. Je hoort z.s.m. of je mee kunt doen of niet en wat vervolgstappen zijn. Heb je in de tussentijd nog vragen? Stuur mij dan even privé-bericht!
Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 7
Badge +18
@Hidde_, hoe ziet dat apparaatje eruit?
Reputatie 5
Badge +3
@DennisSchreve, voor nu houden we het nog even op bovenstaande info. Als je meedoet aan de pilot zie je het natuurlijk vanzelf 🙂
Reputatie 6
Badge +8
@Hidde_,

Geen idee of je dat wil delen hoor 😉 het lijkt mij alleen wel handig om te vermelden voor mensen zich aanmelden en toch niet kunnen testen:

1) Moet de experia WiFi verplicht op de V8 of V10 worden aangesloten? of kan het ook via je eigen router?

2) Moet de experia WiFi bekabeld of draadloos worden aangesloten? moet die dan in de buurt van de V8 of V10 zijn?

Vooral punt 2 is belangrijk om te weten 😉 anders krijgen jullie mogelijk tijdens de test vele vragen waarom hij zo traag is. (logisch als die ver uit de buurt van de V8 of V10 is en via WiFi verbinding maakt)
Reputatie 5
Badge +3
@King006,

Dank voor je reactie en het meedenken. Dat zijn zeker punten waar we rekening mee zullen houden!
Reputatie 4
Badge +3
@Hidde_
Heb je een pm gestuurd voor deelname maar nog geen reactie gehad doe ik iets fout??🤣 😉
Reputatie 2
Badge
@Hidde_
Heb je een pm gestuurd voor deelname maar nog geen reactie gehad doe ik iets fout??🤣 😉
hier het zelfde!😎 😎
Reputatie 7
Badge +19
Die reactie komt wel, geen paniek, duurde bij mij ook wat langer
Badge
Is de Experia WiFi ook te gebruiken bij een V9?
Reputatie 7
Badge +19
Hidde zegt zelf de V8 en de V10 hij spreekt niet over de V9, dus ik denk het niet, maar wie ben ik?
Ik denk dat Hidde hier wel op zal reageren, of meld je anders aan dan hoor je het vanzelf of het kan of niet.
Niet geschoten is altijd mis.
Reputatie 7
Badge +18
Hidde zegt zelf de V8 en de V10 hij spreekt niet over de V9, dus ik denk het niet, maar wie ben ik?
Ik denk dat Hidde hier wel op zal reageren, of meld je anders aan dan hoor je het vanzelf of het kan of niet.
Niet geschoten is altijd mis.
Wel vreemd dat de V9 niet wordt genoemd, want de V8 is veel ouder dan de V9. En de V10 is de recente Experiabox. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Wel vreemd dat de V9 niet wordt genoemd, want de V8 is veel ouder dan de V9. En de V10 is de recente Experiabox. :)
't Kan zijn dat de V9 technisch gezien niet geschikt is voor de test?
't Is maar een gok hoor, ik ben ook maar een domme huistijger.

Ik ga me op ijs trakteren daar schijnt het weer voor te zijn, wil je ook ijs Dennis? FF naar Leeuwarden vliegen dan 😎 🤣
Reputatie 7
Badge +18
Wel vreemd dat de V9 niet wordt genoemd, want de V8 is veel ouder dan de V9. En de V10 is de recente Experiabox. :)
't Kan zijn dat de V9 technisch gezien niet geschikt is voor de test?
't Is maar een gok hoor, ik ben ook maar een domme huistijger.

Ik ga me op ijs trakteren daar schijnt het weer voor te zijn, wil je ook ijs Dennis? FF naar Leeuwarden vliegen dan 😎 🤣
Gekkie! 😝 😂
Reputatie 5
Badge +3
@spike11

@Tarzey2017

Heb jullie aanmelding in goede orde ontvangen, thanks!
Reputatie 5
Badge +3
Is de Experia WiFi ook te gebruiken bij een V9?

Het nieuwe apparaat is geoptimaliseerd voor de Experia Box V8 en V10, vandaar dat we daar nu de focus op leggen in deze pilot.
Badge
Hoi Hidde,
ook ik wil graag meedoen.Ik heb de experia box nr 10
Oja en waarom? heb toch wel vaak last en storing.
Bedank en ik hoor van je.
Groet guus van Dam
Reputatie 7
Badge +17
@guusvandam Wat leuk dat je mee wil doen aan deze pilot. Om aan deze pilot mee te doen zal je een privebericht moeten versturen naar Hidde_. Dit doe je door op Hidde_ zijn naam willen klikken en daarna op 'stuur bericht'.
Badge
Ik ga toch heel eigenwijs een vraag stellen waar ik het antwoord al op weet. Ik heb de V10a. Wellicht is dit niet benoemd omdat het een nieuwe Experia Box is. Kan ik dan ook meedoen? ( ik heb niks te klagen over mn WiFi overigens)
Reputatie 5
Badge +3
@Danny, ik heb je een PM gestuurd.
Reputatie 7
Ik heb mezelf ook gisteren nog aangemeld, lijkt me wel een handig apparaatje!

Ik ga me op ijs trakteren daar schijnt het weer voor te zijn, wil je ook 😎 🤣

Ja! Doe mij schepijs van min12, staat op de brug naast de toren! 😊
Dag Hidde,
Net terug van vakantie zoek ik weer op dit forum omdat ik erg last van storing heb en zie dat jullie testers vragen. Ik heb nu een Experia V8. Heb al vaker contact met jullie gehad ivm de storingen hier in huis. Hoe fijn zou het zijn als dat met de nieuwe Experia wordt opgelost!
Ik hoor graag van je!
Hartelijke groet,
Carolien
Reputatie 7
Badge +19
Als je mee wilt doen dan moet je voor 12:00 uur een privé-bericht aan @Hidde_ sturen.
De inschrijving sluit om 12:00 uur n.l.
Klik Hidde zijn naam aan en stuur een privé bericht
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de aanmelding van @henc in goede orde ontvangen!
Reputatie 7
Badge +18
Ik sla deze pilot over, omdat ik al 2 Wi-Fi versterkers heb. En het werkt prima. 😉
Het gaat niet om een experiabox @henc, maar om een soort wifiversterker.
Als je mee wilt doen dan moet je voor 12:00 uur een privé-bericht aan @Hidde_ sturen.
De inschrijving sluit om 12:00 uur n.l.
Klik Hidde zijn naam aan en stuur een privé bericht

Dank je, inmiddels gedaan 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik sla deze pilot over, omdat ik al 2 Wi-Fi versterkers heb. En het werkt prima. ;)

Heeft Aristoteles je daar toestemming voor verleend Dennis?
Meneer ligt nu lekker te zonnen onder het afdakje, ik begrijp het niet, het is daar om te sterven van de hitte.
Katten..... rare maar wel fijne lieve beesten, ik ben er gek op! 🐱 🐈

Reageer