Beantwoord

TFT abonnement aangepast, opeens geen verbinding meer

  • 30 June 2022
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Enkele weken geleden heb ik KPN gebeld en mijn (oude) TFT abonnement aan laten passen; van 100mbit naar 500mbit en de vaste telefoon er af (die gebruiken we niet meer). Vandaag is de ingangsdatum, maar sinds vanochtend ligt alles er uit en kreeg ik het niet meer aan de praat.

Ik heb al gebeld en de helpdeskmedewerker en ik hebben samen alles nagelopen, maar hij kon bijvoorbeeld geen lijnmeting doen omdat er geen verbinding gemaakt kon worden met de NT. Dat was wel gek, want alle drie de lampjes branden netjes groen (het is een Genexis gigabit overigens). 

Morgen komt er een monteur, maar een collega van me gaf net aan dat het probleem misschien wel bij de upgrade zelf zit (administratief dus?) en niet in de hardware / NT. En dat zou dan betekenen dat de monteur eigenlijk niks kan doen. 

Kan dat kloppen? Is het administratief probleem? Kan iemand van KPN hier op het forum daar iets mee?

icon

Beste antwoord door ostokvis 1 July 2022, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Kreeg net een telefoontje van de monteur: verkeerde poortje was gepatched 😋 Alles doet het weer! 🤘

Reputatie 7
Badge +16

Is het administratief probleem? Kan iemand van KPN hier op het forum daar iets mee?

Het corrigeren van een verkeerd gepatcht poortje kunnen wij nou net niet 😉😅 

Fijn dat de monteur het zo snel heeft kunnen oplossen! 👌🏾