Thomson TG787 problemen online multiplay

• 3 januari 2013
  • 8 reacties
  • 9806 keer bekeken

Beste forumgenoten en KPN-medewerkers,

Sinds ik gebruik maak van de Experia Box TG787 heb ik problemen met de online-multiplayer

van Company of Heroes (tales of valor). Ik zie weinig games en van de beschikbare games kan ik de ping van spelers niet zien. Wanneer ik probeer een spel te spelen, krijg ik of een NAT-error, of wordt het spel afgebroken.

Telefonisch contact met drie medewerkers van KPN heeft niets opgeleverd. Ik heb het volgende tot nu toe geprobeerd:

1. Harde reset van de Experia Box

2. Port forwarding van de poorten 6112, 9100 en 30260

3. Inschakelen van uPnP

4. Uitzonderingen toevoegen aan windows firewall (alle relevante CoH en reliq verbindingen)

5. Uitschakelen windows firewall

Aangezien ik company of heroes 2 al in de pre-order heb staan, zou ik heel graag de verbindingsproblemen willen oplossen. Suggesties zijn meer dan welkom!!

Vriendelijke groet,

Alexander

8 reacties

Allicht iemand van KPN die kan helpen?

Reputatie 5
Badge +11
Beste balexander,

Bekijk deze link eens: http://forum.kpn.com/t5/Glasvezel-Internet-en-Telefonie/PS3-Instellingen-KPN-Glasvezel-NAT-3-Probleem/m-p/62534/highlight/false#M1412

Er zijn poorten die open kunnen die jij nog niet hebt geprobeerd. Dit is in principe niet iets wat wij ondersteunen. Mocht je er alsnog niet uitkomen, dan verneem ik dit graag via een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Burhan

In mijn post heb ik niet genoemd dat het om een computerspel gaat dat ik via wifi probeer te spelen op mijn laptop. Andere medewerkers van KPN hebben mij soortgelijke links gestuurd over portforwarding bij de xbox, ps3, of wii. Echter, de poorten benodigd voor company of heroes op de pc zijn de poorten zoals hierboven vermeld.

Suggesties?

Reputatie 6
Badge +7
Heb je al eens de firewall van je windows uitgezet ?

Dat heb ik geprobeerd, zie mijn eerste post in deze thread. 

Misschien moet ik bij KPN een nieuwe router aanvragen; eentje die minder dichtgetimmerd

is dan de Experia Box TG787. Al weet ik niet of die mogelijk, aangezien ik gebruik maak van

internet + bellen (basis) + interactieve tv. 

Reputatie 6
Badge +7
Je kan altijd proberen om een ZTE te krijgen

Die ZTE router schijnt ook niet zonder problemen te werken, maar misschien is het de moeite waard.

Als ik die zou gebruiken, heeft dat consequenties voor mijn telefoonverbinding en televisiesignaal? Of is het plug and play?

Reputatie 6
Badge +7
plug and play !

Reageer