Beantwoord

THOMSON TG789vn file sharing

  • 10 July 2019
  • 16 reacties
  • 327 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Ik zie bij de THOMSON TG789vn geen file sharing meer terwijl dit er wel was hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 10 July 2019, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Wow, een prehistorische TG789vn.
Het wordt hoog tijd die Experia Box te vervangen door een moderne Experia Box.

File sharing of USB harddisk wordt niet meer ondersteund op de Experia Boxen, de beveiliging is ronduit slecht.
Reputatie 7
Badge +16
Je modem is antiek en aan vervanging toe (Zorgt ook voor een betere en stabielere internet verbinding), overigens wordt filesharing tegenwoordig niet meer ondersteund in modems. Ik raad je aan om een goede NAS aan te schaffen :)

Stel dat je de modem wilt laten vervangen kan je het beste je klantnummer in je profiel invullen en het in dit topic aangeven:
https://forum.kpn.com/settings/profile
Reputatie 5
Badge +6
Heb ik,

Doe maar een experiabox v10a
Heb ik,

Doe maar een experiabox v10a

Doe maar liever een V10 zonder a
Reputatie 5
Badge +6
Omdat?
Reputatie 5
Badge +6
Ik weet wat ik kies
Reputatie 7
Badge +11
Je kunt 'm makkelijk zelf omruilen voor een nieuwe, modernere, en veel snellere via de tool
Apparatuur wisselen.
Hallo @Julian Borghuis , omdat algemeen bekend is dat de V10 een beter en stabieler modem is dan de V10a, volgens de meeste klanten bij Telfort en KPN.
op de 2e plaats heeft de V10a maar 3 LAN-poorten en de V10 4, verder heeft de V10a 1telefoonaansluiting en de V10 2, verder zou de WiFi beter zijn van de V10.
Het nieuwste is niet altijd het beste.
Dat kunnen vele forumleden beamen.
Verder kun je bij KPN niet kiezen voor een modem, je krijgt een modem dat bij je abo past en/of net voor het grijpen op de plank ligt, pure willekeur dus.
Reputatie 7
Badge +11
Klopt, meestal krijg je een V10A
Reputatie 5
Badge +6
De wil ik ook de v10a
Reputatie 7
Badge +11
Volgens mij heb je al een V10 lees ik hier? https://forum.kpn.com/internet-9/v9-ontvangen-voor-cloud-opslag-475823#post787451
Reputatie 5
Badge +6
En ik zie me thomson niet er staan
Reputatie 7
Badge +25
Julian heeft inderdaad een V10 thuis (zie de meerdere topics). Ik weet niet hoe je aan die 789 komt, maar ik hoop dat je er geen geld voor hebt betaald in ieder geval...
Reputatie 7
Badge +11
Als je al een V10 heb,zal je geen omruiling van de oude Thomson plaats vinden,vrees ik.
Reputatie 7
Badge +25
Als je al een V10 heb,zal je geen omruiling van de oude Thomson plaats vinden,vrees ik.
Correct en tevens juist.
@Julian Borghuis probeerde op een niet al te slimmer manier aan een modem erbij te komen, terwijl hij er al een had, zogenaamd een oude inruilen voor een nieuwer exemplaar. KPN is toch iets slimmer.😎
Echter, wat hij in zijn andere topic beoogt is gebruik te kunnen maken van de USB-aansluiting op de modem, maar dat gaat bij een V10a ook niet werken.
Hij kan het beste toch proberen de adviezen in de andere topic op te volgen om in 'the cloud' te kunnen werken en proberen daar wat 'budget' voor vrij te maken.