Ticketnummers worden niet uitgevoerd

• 1 februari 2013
  • 1 reactie
  • 8049 keer bekeken

Naast mijn klachtenbrief richting KPN Utrecht ook hirt mijn probleem maar hier dumpen zodat velen een les kunnen leren voor het geval men de keuze heeft uit meerdere aanbieders.

Hopelijk is er ook iemand die mij de gouden tip kan geven hoe ik door de muur van onwillege mensen kan breken!

Mijn probleem begon slechts 3 maanden geleden (wat is tijd niet waar maar wel elke maand dokken)

Ik zal proberen alles in chronologische volgorde weer te geven.

Jaren gelden een internet aansluiting bij jullie genomen welke een download snelheid had van +/- 1500 kbps.

Ondertussen een prijsverhoging gekregen waarbij in de brief werd vermeld dat de snelheid nu omhoog ging van 1,5 mbps tot 8 mbps.

Ik begrijp dat ik niet de topsnelheid zou krijgen maar meer betalen en lagere snelheid is wel heel erg slecht.

Ik had op enig moment een snelheid van 330kbps download en 350 kbps upload.

Ticketnummer THD-******** (begin november 2012)

Monteur van een extern bedrijf heeft kabel gemeten waarbij resultaat netjes op een scherm kwam.

Volgende dag kwam er een monteur van uw bedrijf.

Heeft de zaak intern, in de woning, goedgekeurd.

Heeft een lijn meting gedaan en we hebben afgesproken dat ik gedurende een aantal dagen de snelheid van de lijn zou controleren middels het programma “speedtest”.

Eind november zou hij bellen en ik zou mijn bevindingen kenbaar maken.

10 december heb ik de monteur maar gebeld want hij was zijn afspraak niet na gekomen en wat schets mijn verbazing het ticket nummer was afgesloten terwijl het probleem helemaal niet opgelost was.

Ticketnummer THD-************

I.v.m . de feestdagen gewacht met bellen tot begin januari 2013

Nieuwe monteur zelfde meting als de vorige monteur zelfde resultaat.

Ticketnummer afgesloten en probleem niet opgelost.

Ticketnummer THD-**********

14 januari opnieuw gebeld.

16 januari monteur is geweest, zelfde meting als de 2 voorgaande monteurs, hij zou ook nog een poort wisseling doen in de centrale tussen 14.00 – 16.00 uur.

Geen respons en geen snelheid verbetering dus gebeld om 19.05 uur.

Antwoord: geen resultaat.

Men wilde het ticketnummer afsluiten ik heb er echter op aangedrongen om dat niet te doen omdat mijn storing nog niet opgeheven was.

22 januari 17.00 uur gebeld

Vraag: Wat is de stand van zaken. (Download op dat moment 242 kbps.)

Antwoord:Afgelopen week 2 poort wisselingen maar geen resultaat.

Er zou een escalatie komen (ik begreep dat het opschalen is)

1 februari 13.00 uur gebeld

Vraag: Wat is de stand van zaken?

Antwoord: Bent u niet gebeld?

Conclusie: Er is dus meer dan een week lang niets gebeurt.

De help desk medewerker heeft contact opgenomen met een leiding gevende.

Er werd ook nog even vermeld dat mijn melding pas van half januari was terwijl ik op 22 januari al had aangegeven dat ook de beide andere ticketnummers bij dit probleem hoorden.

Er zou een escalatie(2e) gemaakt worden en toegezegd dat ik dezelfde middag gebeld zou worden.

18.10 uur gebeld omdat er niemand gebeld had.

Vraag: Waarom ben ik niet gebeld

Atwoord: moet ik nog steeds krijgen

Tevens werd mij gevraagd wat mijn probleem was terwijl ik alle relevante gegevens zoals huis- en ticketnummer had doorgegeven.

Er zou een escalatie(3e) gemaakt worden en verder kon er niets voor mij gedaan worden.

Conclusie: Afwachten op de volgende chat sessie met weer een andere medewerker en weer het probleem van begin af aan uitleggen met als eindresultaat “geen resultaat”.

Met 0800-402 kom ik niet verder

Wie o wie ??????

UITZENDING TROS RADAR 04-02-2013

L.S.

Hedenavond, 04-02-2013, heeft Tros Radar aandacht besteed aan de vele problemen met glasvezel kabel en vooral aan de problematiek van storingsoplossingen.

2 dingen kwamen er uit de bus.

Ten eerste: je kunt via trosradar je klacht indienen welke zij direkt doorzenden aan kpn waar een speciaal team zit om de problemen op te lossen. (volgens zeggen binne 3 dagen !!!!!!!!!)

nu heb ik wel de leeftijd dat ik niet meer in sprookjes geloof maar o.k. 

Ten tweede er was een jurist die de problemen wil aanpakken namens velen aangezien zij ook slachtoffer zijn geweest van deze problematiek. Loonstein advocaat

doe je voordeel er mee.

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Grappig zit met bijna hetzelfde, ook hier geen reactie

http://forum.kpn.com/t5/Internet/Tickets-worden-niet-opgelost-gereageerd/td-p/79564

Reageer