Beantwoord

Tijdelijk stop en verhuizen

  • 15 April 2019
  • 6 reacties
  • 307 keer bekeken

Goedemorgen,

Per 1 juni vertrekken wij vanaf ons huidige adres:
(...)

Per 1 augustus betrekken wij onze nieuwe woning:
(...)

In de tussentijd dus geen abonnement.
Kan ik dit op deze wijze doorgeven? De chat werkt niet op mijn laptop. Graag bevestiging.

M.C. Pepping

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 April 2019, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Haal je privé informatie alsjeblieft hier weg en zet dat in je profiel zodat niet iedereen het lezen kan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Menno P. . Welkom op het forum! Je kan een verhuizing doorgeven aan onze klantenservice (0800 0402). Daar kan je alle mogelijkheden bespreken. Een verhuizing geef je minstens 3 weken van te voren door.

Helaas is het niet mogelijk om een abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kan een datum doorgeven wanneer je op het nieuwe adres gebruik wil maken van jouw producten en diensten van KPN. Tot die tijd kan je op het 'oude' adres gebruik maken van het abonnement.

Heb je de mogelijkheden al bekeken op het nieuwe adres? Dit kan je doen op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

leuk, type.je een antwoord verplaatsen ze de nieuwe vraag.

Hoi @Doornekamp33 

Wat een ellende.
:joy:

Valt mee, dubbel werk, mag er wel voor betaald gaan worden.🤪🤪🤪😜😜😜