Tijdelijk stopzetten abonnement.

  • 11 December 2019
  • 1 reactie
  • 124 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik heb een verzoek betreft ons abonnement bij KPN.

 

Onze kantine wordt per 28 december afgebroken, waarna een nieuwe kantine zal worden gebouwd.

 

Deze werkzaamheden zullen ongeveer 3 maanden in beslag nemen en ik wil uw vragen of ons abonnement bij KPN tijdens het 1e kwartaal kan worden stopgezet.

 

De precieze datum van heringebruikname van de kantine zullen wij dan met u communiceren.

 

Wij zijn een lowbudget-vereniging en en de daarmee bespaarde kosten zijn voor ons zeer welkom.

 

Graag uw reactie op mijn verzoek.

 

Ons abonnementsoverzicht en klantnummer vindt u in de bijlagen.

 

Vriendelijke groet, 

 

TOB tennisbestuur

Cock Noordeloos

www.tobtennis.nl

 

 (klantnummer:  xxx )

 

Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TOB tennis, wat leuk dat jullie een nieuwe kantine krijgen. Daar hoort natuurlijk ook een internet en tv abonnement bij zodat het tennis goed gevolgd kan worden. Alleen nu wil je het, tijdens de bouw,  tijdelijk stopzetten. Dat is helaas niet mogelijk. Ik had het graag voor je willen doorvoeren, maar dit is niet een van de opties, al begrijp ik heel goed dat de besparing van harte welkom is. Ik kan het niet mooier maken dan het is.