time machine

• 6 november 2012
  • 2 reacties
  • 8841 keer bekeken

Ik heb een glasvezelaansluiting met de EXPERIABOXV8. Daarop heb ik bedraad de Apple Time Capsule in de bridge modus aangesloten. Het WIFI signaal op de Experiabox heb ik uitgezet vanwege het slechte bereik. Hij hangt in de meterkast. De WIFI zenders van de Experiabox en TC zaten elkaar in de weg. De kanalen veranderen was een optie maar ik heb er voor gekozen om de TC als WIFI station te gebruiken.  

Mijn Macbook air werkt prima draadloos i.c.m. TC echter mijn Iphone4 en de iphone4 van mijn vrouw krijgen geen verbinding.

Wie weet er raad? 

2 reacties

Dit gaat dus om een wifi verbinding tussen je eigen Apple producten, Iphone en Time Capsule. Het heeft feitelijk dus niets met de KPN apparatuur te maken.

Je zou het best een Apple forum kunnen raadplegen.

Maar goed, misschien weet iemand hier het antwoord of dit een bekend probleem is oid :)

Aangezien je Macbook goed verbinding krijgt met de TC, zal het probleem waarschijnlijk in je Iphone instellingen moeten zitten.

Ik heb flink gepuzzeld op de iphone. Niet gelukt. Apple forum is een goed idee. Stiekem hoop ik ook op dit forum het antwoord te vinden.  In ieder geval dank voor je scherpe analyse.  

Reageer