Beantwoord

Toegang tot MijnKPN account

  • 14 May 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ben inmiddels al 7 jaar lang een klant bij KPN en laatste tijd probeerde ik in te loggen op mijn account op KPN, maar alle gegevens dat samen met de bewaarmap waren geleverd lijken verouderd te zijn, zoals gebruikersnaam, 8 cijferige klantennummer, etc. Ik heb ook geprobeerd om een product toe te voegen tot mijn account, maar omdat alle gegevens zo oud zijn, krijg ik ze ook niet voor elkaar om te werken.

 

Zou een medewerker van KPN contact met mij willen opnemen zodat we samen tot een oplossing komen? Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 May 2021, 21:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Simon01 

Een medewerker neemt zo enzo geen contact met je op, dit zou je toch helaas zelf moeten doen. Maar ik begrijp dat je problemen hebt met inloggen in MijnKPN? Je moet met jou KPN ID inloggen met het mailadres van KPN, weet je het wachtwoord niet meer? Dan klik je op “wachtwoord vergeten.” Daarna zou je een mail krijgen om jou wachtwoord te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +16

Een hele goedenavond @Simon01! Welkom!

Ik vind de tip van @Dennis Schreve een goede: heb je de optie ‘wachtwoord vergeten’ al gebruikt? In het uiterste geval kun je ook een nieuw MijnKPN account registreren.

Welk abonnement wil je precies koppelen aan het account? Een Internet (en TV) abonnement of een mobiel abonnement? Het klantnummer kun je altijd vinden bij de afschrijvingen van de maandelijkse betaling (oa het klantnummer staat vermeld in de omschrijving). Kom je met deze informatie verder? Anders lezen we graag waar je nog tegenaan loopt!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!