Beantwoord

Toesturen tijdelijke oplossing tot monteur voor Experiabox komt

  • 2 September 2019
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge
Donderdag als nieuwe klant Experiabox ontvangen. Lukte niet deze op te starten. Monteur besteld. Komt over anderhalve week. Als tussen oplossing zou zaterdag digitennekastje en internetkastje komen. Niets ontvangen. Maandag 2x gebeld. Uiteindelijke antwoord: kan niets voor U doen meneer! Kan de spullen niet versturen. Reden???????????
Ik heb zo een spijt dat ik weer met KPN in zee ben gegaan!!!
Meestal stoot een ezel zich niet tweemaal..............ik wel.
Wat is KPN nou voor bedrijf?????????
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 September 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Bobiky, welkom! Wat vreemd dat eerst toegezegd wordt dat we dit versturen, maar het vervolgens niet kunnen of doen! Dat lijkt me niet de bedoeling. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Ik duik dan in de gegevens en kan je dan hopelijk verder helpen.
Badge
Heb mijn profiel aangevuld. Hoop dat je kunt helpen.
Reputatie 7
Badge +30
Hartelijk dank! Je hebt zojuist een sms ontvangen met informatie over het noodpakket als het goed is. Ik stuur je deze ook nog in een privébericht toe. Je kunt het vanaf morgenmiddag afhalen. Excuses voor de vertraging hierin!
Reputatie 5
Badge +6
wat was nou de reden voor die persoon dat het wel zo ging
Reputatie 7
Badge +30
Waarom ik het wel kon, bedoel je? Trucje! Nee, ik weet gelukkig wie ik daarvoor moet hebben als het via het reguliere proces niet goed gaat. Waarom het niet goed ging, weet ik niet. Het is wel op de juiste manier aangevraagd door de eerdere collega's.

@Bobiky ik zag dat jij via een privébericht dezelfde vraag stelde. Dus bij dezen het antwoord 😉. Mijn collega's hebben de juiste weg bewandeld en ik weet dus niet waarom het bij hen niet lukte. Sorry!