Beantwoord

Totaal ontevreden over 500MB lijn en krijg maar geen contact met KPN!

  • 3 January 2020
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Omdat ik beetje klaar ben met de hoge prijs en de lage prestaties, KPN onmogelijk is te bereiken..

Ik haal vaker 40 MB down dan de beloofde 500 MB.
De digitale assistent ligt er uit en blijkbaar is een mail sturen ook geen optie meer…

Dus probeer ik als laatste poging via dit forum dan maar in contact te komen met KPN.

Maar overstappen lijkt wel makkelijker!

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 January 2020, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hoi G, welkom op het forum. 

Goed dat je ons hier hebt gevonden. Je kunt overigens ook nog met ons bellen, chatten of via social media contact opnemen. Nu in ieder geval niet meer nodig.

Ik begrijp dat je maar 40 Mbps haalt terwijl je een pakket van 500 Mbps hebt. Hebben we het hier over WiFi of kabel? Haal je via de kabel wel de 500 Mbps? Dus een laptop of pc rechtstreeks aangesloten op de Experiabox. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.Â