Beantwoord

Traag en/of wegvallende WiFi verbinding

  • 6 januari 2018
  • 1 reactie
  • 502 keer bekeken

Las ergens dat er in de Experiabox 10 een software probleem was in de schakeling tussen 2.4 en 5 GHz. Het advies was om 5Ghz uit te schakelen en dat de software na overleg met de fabrikant automatisch aangepast zou worden. Nu is mijn vraag concreet: krijgen we daar bericht van of is het een kwestie van weer eens proberen om beide frequentie weer aan te zetten en af te wachten wat het effect is?

Vriendelijke groeten,
Ap van Winsen
icon

Beste antwoord door wjb 6 januari 2018, 20:10

Abonneer je op het onderstaande topic om op de hoogte te blijven.
https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Abonneer je op het onderstaande topic om op de hoogte te blijven.
https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731

Reageer