Beantwoord

traag en slecht wifi

  • 20 February 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

hallo, ik probeer een email adres van KPN te vinden maar dat lukt niet, daarom maar via dit forum een vraag.

Al maanden heb ik zeer traag internet of wegvallend internet in bepaalde ruimtes in mijn huis. Ik heb meerdere malen een speedtest gedaan, dit hielp in sommige kamers nauwelijks.

In mei werd me daarom via de speedtest twee bedraden wifi versterkers beloofd, die zijn echter nooit bezorgd. Ik heb dit door omstandigheden gelaten. Daarnaast heb ik niet voor niks draadloos tv etc en wil ik niet allerlei draden door m’n huis hebben lopen.

Gisteren deed ik weer een speedtest en wederom was het slecht gesteld, met name in de slaapkamer van mijn zoon. Toen werd me een monteur beloofd; hoera!! Ik klikte op ‘verder’ en helaas: er trad een fout op en ik kon het hele proces opnieuw beginnen.  Dat heb ik niet gedaan, geen tijd voor.

Ik ben wel een beetje klaar nu met hoe slecht het internet is, ik zou heel graag een oplossing zien; hoe kan KPN mij helpen?

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 February 2020, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Door de wifimanager opnieuw te doen en eventuele experia wifi's bekabeld aan te sluiten of door wat geld uit te geven aan de super wifi's. Goed Wi-Fi in het hele huis is prima mogenlijk maar je moet er wel wat voor over hebben. Overigens is dat bij iedere provider zo. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Christel, welkom op het forum! Erg irritant om wifiproblemen te hebben, en dan als klap op de vuurpijl kun je dan de beloofde wifimonteur ook nog eens niet inplannen. Je kunt proberen de app nog een keer te doorlopen. Als dat ook niet lukt, of je komt er verder niet uit, vul je forumprofiel in en laat dat hier weten. Geef in dat geval ook een paar data aan waarop een monteur zou kunnen, dan gaan we die voor je plannen.