Beantwoord

Traag internet

• 21 december 2017
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Gister is er een monteur langs geweest internet enzz aan gesloten haal ongeveer 80 Mbit gemiddeld hoger zelf maar sids vandaag kakt het is haal rond 18 hooguit klopt er iets niet??
icon

Beste antwoord door Erwin_ 26 december 2017, 15:24

Dag Machiel. Zo te lezen is er daarna nog weer contact geweest. Ik zie een ticket met een monteur die de 27e komt. Heb ik dat goed gezien?

Het ticket is ingeschoten op basis van trage wifi verbinding. Is dat ook wat er speelt? Want ik zie daarvoor ook een ticket waarbij het om de bedrade verbinding gaat?

Je laat een screenshot van de webinterface zien en die zou ik dan ook als leidraad aanhouden. Als je daar vreemde verschillen tegenkomt en je hebt het modem rechtstreeks op het IS/RA zitten met een kabel die niet langer is dan 2 meter dan is de kans groot dat er iets bij ons ( of in het modem ) niet deugt.

Ik wil graag weten hoe het bezoek van de monteur morgen is afgelopen!

Eet smakelijk nog voor vanavond ( mocht je nog wat kerst gaan vieren ). ;-)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Dag Machiel. Zo te lezen is er daarna nog weer contact geweest. Ik zie een ticket met een monteur die de 27e komt. Heb ik dat goed gezien?

Het ticket is ingeschoten op basis van trage wifi verbinding. Is dat ook wat er speelt? Want ik zie daarvoor ook een ticket waarbij het om de bedrade verbinding gaat?

Je laat een screenshot van de webinterface zien en die zou ik dan ook als leidraad aanhouden. Als je daar vreemde verschillen tegenkomt en je hebt het modem rechtstreeks op het IS/RA zitten met een kabel die niet langer is dan 2 meter dan is de kans groot dat er iets bij ons ( of in het modem ) niet deugt.

Ik wil graag weten hoe het bezoek van de monteur morgen is afgelopen!

Eet smakelijk nog voor vanavond ( mocht je nog wat kerst gaan vieren ). ;-)

Reageer