Natuurlijk was dit mogelijk met een ander abonnement wat ik kan begrijpen.
Echter de downloadsnelheid schommelt bij mij tussen de 9 en 25 Mbit/s.
Mijn abonnement heeft bovenop de standaard snelheid een Sneller Internet tot 100/10 tegen extra betaling.
Dat zou betekenen dat IP tv zonder hinderlijk regelmatig wegvallen niet mogelijk is voor meer dan 1 tv.
De medewerker bij klantenservice vroeg mij tot twee maal toe (!) of ik niets aan het modem had veranderd waarop twee maal heb geantwoord dat van mijn kant alleen met de KPN tool een kanaal had gewijzigd.
Ik vroeg hem of de kabels en kasten in de wijk wel regelmatig waren gecontroleerd. (Ik moest hem nog vertellen dat deze onder beheer van de KPN stonden wat hij na ruggespraak met een collega ook toegaf).
Een monteur kon wel eens langskomen maar wel tegen een somma van 50 Euro!!
Uit zichzelf het netwerk testen/nakijken werd pas door KPN gedaan na een groot aantal klachten.
Dit is niet de service van de KPN die ik al ruim 30 jaar gewend ben.
Als toetje vroeg hij tot slot vroeg hij ook nog of hij mij moest doorverbinden met de afdeling opzeggingen.
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel