Beantwoord

Traag internet en geen 4g buitengebied

  • 15 June 2019
  • 8 reacties
  • 198 keer bekeken

Al jarenlang zijn wij de meest gewaardeerde aanbieder van tv en internet. Logisch: bij KPN ben je verzekerd van razendsnel en betrouwbaar internet.
en voor wie geldt dat? na 25 jaren klant van KPN merken wij er weinig van,zitten op 17 mbps download voor 42 euro per maand,en dat wordt er niet beter op, geen kabel/glasvezel,geen 4g buitengebied,pissen steeds buiten de pot,dank u KPN
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 June 2019, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @karsmul . Dat klinkt niet fijn. Het lijkt me erg vervelend als je de veel berichten over snelheid upgrades voorbij ziet komen maar de plek waar jij woont blijft achter.
Ik wil graag voor je kijken of ik nog ergens een lichtpuntje kan vinden. Uiteraard geen garanties maar dat is het minste wat ik kan doen.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
profiel aangevuld
Helaas, ik moet je teleurstellen. Momenteel staat er niks in de steigers. Ik heb ook nog even via https://www.kpnnetwerk.nl/ gecontroleerd maar helaas ook daar geen upgrade plannen. Je kunt je via die site wel abonneren zodat je op de hoogte blijft van toekomstige netwerk verbeteringen.
Ik ga het niet mooier maken. Ik voorzie dat dit nog wel een tijdje zo blijft, helaas.
Erwin bedankt voor de moeite maar dit krijg ik nu al een jaar te horen,beloven maar doen ho maar
Ik snap het en hoewel ik het zou betreuren, snap ik dat je om je heen gaat kijken naar andere providers. Ik ga in ieder geval niks beloven want dat kan ik simpelweg niet.
Beste Erwin,andere provider zullen we zeker overwegen maar dat verandert niks aan dit gedoe,immers kabels zijn van ....KPN dus hier moeten we het mee doen helaas...
Ai, ik had er overheen gelezen dat er ook geen kabelaar bij jou levert. Dat maakt het wel redelijk beperkt om een understatement te gebruiken. Ik kan alleen maar met jou hopen op een snelle upgrade!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende weet. Helaas kan ik het niet mooier maken. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!