Beantwoord

Traag internet en tv loopt steeds vaker vast

  • 24 September 2019
  • 15 reacties
  • 365 keer bekeken

Beste, ben hier al maanden mee bezig maar onze internetverbinding is zeer traag zowel vast als WiFi hoop snel op een oplossing
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 October 2019, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19
Dat klinkt niet best. Om he te kunnen helpen hebben we wel wat meer info nodig. Welke experiabox heb je? Gebruik je draadloze verbindingssets? Welke snelheid haal je bekabeld en welke snelheid haal je met Wi-Fi? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Hoi ik heb de V8 en alles eruit gehad alleen laptop vast bekabeld 60 mb en WiFi net 30 mb strak naast de modem al veel opgestart en kanalen veranderd, ook loopt interactieve tv veel vast!
Badge +19
Is de tv direct met een kabel aangesloten op de experiabox?
Beste Joep,

ja is alle 2 met kabel ik denk zelf dat het de modem of glasvezel aansluiting is, heb eigenlijk alles geprobeerd

mvg Erwin

Reputatie 7
Badge +24
Heb je wel eens een andere kabel geprobeerd? Glasvezel modem al eens even een paar minutten uit gehad?
Ja ik ben zelf installateur heb alles geprobeerd!
Ben er al bijna jaar mee bezig dus denk maar overstap maken op een andere provider
Badge +19
Dan wordt het tijd voor een medewerker denk ik. Die komt vanzelf langs. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het.
Hoi @Erwinfast . Welkom!
Erg vervelend en ik wil dit graag voor je onderzoeken. Ik ben met name geïnteresseerd in de bekabelde verbinding en je itv probleem. Deze zijn namelijk het beste te analyseren.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Belangrijk testje:
-haal glasvezelkastje en experiabox van het stroom. En laat ze 30 seconden spanningloos. Daarna weer opstarten. Vervolgens een laptop/pc bedraad aansluiten en graag via deze website testen: https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm ( terwijl de itv ontvangers uitstaan)

Hoe zijn de itv tuners trouwens aangesloten? Via een directe kabel of via een draadloze verbindingset/homeplug?
Hoi Erwin, dat heb ik allemaal gedaan en de tv tuners zijn aangesloten met een vaste utp cat5e
mvg Erwin
Hoi Erwin :-)
Goed dat het bekabeld is aangesloten. Kun je je profiel nog aanvullen? Dan kan ik die lijn doormeten!
Ik heb nog niks weer gehoord, Erwin. Is het ondertussen opgelost?
Sorry, Erwin. Ik zag dat je mij een privébericht had gestuurd. Helaas heb ik nog geen profielinformatie. Zonder die data kan ik je lijn niet meten. Kun je die aanvullen en mij een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!