Beantwoord

Traag internet maar wel een verhoging

  • 7 April 2019
  • 10 reacties
  • 141 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat mij mateloos begint te ergeren ,is, dat we maar 40mbps verbinding heb en
dat dit zelfs duurder wordt!

Ik kan dit niet handelen,
Alles is beperkt ivm snelheid.
Als het abonnement , snelheid binnen afzienbare tijd niet wordt verhoogd
zullen we dit abonnement zeker NIET voortzetten bij Kpn!
maw, tot nu toe een zeer ontevreden internet gebruiker van Kpn.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 April 2019, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Willem1958,

Wat vervelend dat je internetsnelheid niet hoger gaat, heb je nog even gekeken op Fourstack? Want KPN is nog steeds bezig met hun netwerk te moderniseren. Hopelijk zit jou adres er ook bij.
Beste @Willem1958,

Wat vervelend dat je internetsnelheid niet hoger gaat, heb je nog even gekeken op Fourstack? Want KPN is nog steeds bezig met hun netwerk te moderniseren. Hopelijk zit jou adres er ook bij.

Zeeland telt niet mee😡
Kpn heeft meer aan grote steden bewoners!
Ik krijg steeds meer zin, om het abonnement af te kopen.
Want die trage snelheid is niet meer van deze tijd!🙈
Reputatie 7
Badge +22
Zeeland telt niet mee😡
Kpn heeft meer aan grote steden bewoners!

Wat bedoel je daarmee precies? KPN doet denk ik overal het netwerk updaten. Nog niet op Fourstack gekeken? 🤔
Omdat in Zeeland, Zeelandnet het recht heeft op de kabel.
en daar de snelheid 100 mbps het laagste is voor een basis pakket!
en omdat Zeeland minder toegankelijk is om daar bv glasvezel te leggen!
Reputatie 7
Badge +22
Omdat in Zeeland, Zeelandnet het recht heeft op de kabel.
en daar de snelheid 100 mbps het laagste is voor een basis pakket!
en omdat Zeeland minder toegankelijk is om daar bv glasvezel te leggen!

Ik heb bij KPN ook alleen koper, en ik heb 200 Mbit/s (Pair Bonding). Op Fourstack kun je zien of er nog werkzaamheden komen. En of Pair Bonding bij jou mogelijk is. 😉

Omdat in Zeeland, Zeelandnet het recht heeft op de kabel.
en daar de snelheid 100 mbps het laagste is voor een basis pakket!
en omdat Zeeland minder toegankelijk is om daar bv glasvezel te leggen!
Ik heb bij KPN ook alleen koper, en ik heb 200 Mbit/s (Pair Bonding). Op Fourstack kun je zien of er nog werkzaamheden komen. En of Pair Bonding bij jou mogelijk is. ;)

Ik kom niet op. Fourstack!
waarom?
ik heb nu Pair Bounding max 43 mbps🙈
zal allemaal wel ouwe meuk zijn hier de kpn kasten!
Reputatie 7
Badge +22


Omdat in Zeeland, Zeelandnet het recht heeft op de kabel.
en daar de snelheid 100 mbps het laagste is voor een basis pakket!
en omdat Zeeland minder toegankelijk is om daar bv glasvezel te leggen!
Ik heb bij KPN ook alleen koper, en ik heb 200 Mbit/s (Pair Bonding). Op Fourstack kun je zien of er nog werkzaamheden komen. En of Pair Bonding bij jou mogelijk is. ;)
Ik kom niet op. Fourstack!
waarom?
ik heb nu Pair Bounding max 43 mbps🙈
zal allemaal wel ouwe meuk zijn hier de kpn kasten!

Ik heb even gekeken op Fourstack, en deze heeft denk ik een storing, ik heb dit ook bij de moderators neergelegd.
Je hebt dus al Pair Bonding, dan zit je te ver weg van de wijkcentrale. Want vanaf de hoofdcentrale naar de wijkcentrale is glasvezel. Maar vanaf de wijkcentrale naar de huizen van KPN klanten is koper. Hoe verder je weg zit van de wijkcentrale, hoe meer verlies aan internetsnelheid.



Omdat in Zeeland, Zeelandnet het recht heeft op de kabel.
en daar de snelheid 100 mbps het laagste is voor een basis pakket!
en omdat Zeeland minder toegankelijk is om daar bv glasvezel te leggen!
Ik heb bij KPN ook alleen koper, en ik heb 200 Mbit/s (Pair Bonding). Op Fourstack kun je zien of er nog werkzaamheden komen. En of Pair Bonding bij jou mogelijk is. ;)
Ik kom niet op. Fourstack!
waarom?
ik heb nu Pair Bounding max 43 mbps🙈
zal allemaal wel ouwe meuk zijn hier de kpn kasten!
Ik heb even gekeken op Fourstack, en deze heeft denk ik een storing, ik heb dit ook bij de moderators neergelegd.
Je hebt dus al Pair Bonding, dan zit je te ver weg van de wijkcentrale. Want vanaf de hoofdcentrale naar de wijkcentrale is glasvezel. Maar vanaf de wijkcentrale naar de huizen van KPN klanten is koper. Hoe verder je weg zit van de wijkcentrale, hoe meer verlies aan internetsnelheid.

En daar moet je het dan mee doen als klant van Kpn?😂😂😂
morgen maar eens bellen ivm opzeggen ivm snelheid verhoging en te trage verbinding!!
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Willem1958, het klopt wat Dennis zegt! Als je volgens fourstack 'maar' 43 Mbit/s kunt halen, dan is dat op dit moment het maximaal haalbare. Of en wanneer we dit gaan verhogen, durf ik niet te zeggen. Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Mocht er voor jouw regio een update zijn, lees je dat daar!