Beantwoord

Traag internet via wifi ondanks Wifi Manager

  • 18 November 2022
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een abo van 200 up en down, maar haal de laatste tijd maar net 100 up en down. Heb modem al herstart en ben met de WiFi manager aan de slag geweest. Wat kan er aan de hand zijn? Ik haalde via WiFi altijd wel 200 down. En tot 400 up soms wel. 

icon

Beste antwoord door Shiefke1 27 November 2022, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Shiefke1, wat zuur zeg dat je wifi een stuk minder snel was dan je gewend bent 🙁

Ik zie dat je in tussentijd ook via een andere weg contact met ons hebt gehad en dat er een monteur aan de slag is gegaan met je verbinding, omdat daar iets niet helemaal in orde mee was. Alles weer helemaal ok nu?

Hi @Shiefke1, wat zuur zeg dat je wifi een stuk minder snel was dan je gewend bent 🙁

Ik zie dat je in tussentijd ook via een andere weg contact met ons hebt gehad en dat er een monteur aan de slag is gegaan met je verbinding, omdat daar iets niet helemaal in orde mee was. Alles weer helemaal ok nu?

 

Ja. Alles werkt weer helemaal goed. Ook meteen maar 2 WiFi super punten aangeschaft :)

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn @Shiefke1! Bedankt dat je het nog even laat weten 😊