Sinds we KPN internet hebben laden pagina’s erg traag: het duur soms zo lang dat je een time-out krijgt in de browser.
De spullen:
- Experiabox v10a , Firmware Version: v5.00.31 build420 (dat is redelijk recent)
- Windows, ampel en android mobiele apparaten, tv&dvd via kabel
- WIF bekijk is over goed in huis, zowel 5G als 2.4G (getest met iPhone en het aantal streepjes. De Experiabox lijkt niet goed te werken met WIFI test apps)
- Ping snelheid met kpn.com zit onder de 15 ms
Als ik bv buienradar laad via 4G op een telefoon dan is die er zo, ook via KPN.
Als er iets is dat ik nog zou kunnen doen/testen dan hoor ik dat graag.
Beste antwoord door Erwin_
Leuk je even gesproken te hebben. De storing lijkt op dit moment aanzienlijk minder frequent en is zoals je zelf aangeeft lastig te reproduceren.
We hebben afgesproken dat je het in de gaten houd. Mocht dit toch weer optreden, laat het mij weten. Zoals besproken hoor je websites snel en zonder time-outs te kunnen opvragen. Als hier toch issues mee zijn, wil ik die graag voor je oplossen.