Beantwoord

Traag/uitval wifi

  • 28 March 2019
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedendag, sinds 1,5 maand ben ik overgestapt naar het internet van KPN.
Helaas werkt het nog niet naar behoren. Het internet valt vaak weg en is erg traag.

Ik heb de wifi en de 5g wifi beiden geprobeerd, maar blijf de problemen behouden.
De wifi controle heb ik al meerde malen uitgevoerd zonder resultaat.

wat zou ik nog meer kunnen proberen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 March 2019, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @F. Hoogmoed, welkom! Jammer dat onze start nog niet heel goed lijkt te zijn 😞. Ik begrijp dat je de wifi tuner hebt doorlopen, je geeft aan dat daar niets uitkwam. Wat gaf deze dan precies aan? Dat de wifi verbinding wel goed zou moeten zijn?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar waar de wifi precies wegvalt, bijvoorbeeld alleen boven of alleen achter in huis of dat je ook naast de Experiabox dit ervaart. Ook wil ik graag weten of dit altijd is of alleen op bepaalde tijdstippen, bijvoorbeeld 's avonds. Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, weet je inmiddels voldoende? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.