Vraag

Traag/ wegvallend internet

  • 14 April 2019
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Helaas hebben wij steeds vaker te maken met traag/ wegvallend vast internet. Dit, terwijl ik net mijn abo heb geüpgraded. (200/200). Waar wij voor betalen halen we bij lange na niet. ( zelfs glasvezel). Erg vervelend dit. Ook de WiFi is niet optimaal.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mulder1384 Begrijp ik goed dat je een glasvezelverbinding hebt? Wat gek dat je dan niet je volledige snelheid haalt: via glasvezel heb je een snelle én stabiele verbinding. Speelt dit bij een bekabelde verbinding? Zou je via een bekabelde verbinding eens een speedtest willen doen en de resultaten daarvan hier via een screenshot willen plaatsen? Dat je via wifi een iets lagere snelheid hebt dan bekabeld is logisch. Welke snelheid haal je via wifi? Zou je ook hiervan eens een screenshot willen plaatsen?

Ik wil uiteraard ook met je meekijken, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mulder1384 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nodig nodig hebt lees ik graag je reactie, dan kijken we verder!

Reageer