Beantwoord

Traag WiFi icm V10 ?

• 25 januari 2017
  • 128 reacties
  • 7535 keer bekeken

Toon eerste bericht

128 reacties

Reputatie 2
Badge
@Marcia_ dank voor je reactie

met ipv6 uit werkt het sneller.. zijn de Wifi verbindingen ook stabieler. Probleem is als ik in de Experiabox10 IPV6 aanzet de handhelddevices die gebruik maken van Wifi op 5Ghz steeds "reconnected" dit gebeurd niet als ik via de accesspoint van KPN de verbinding heb.
Dit geld zowel voor windows, apple als Android devices.

Helaas weren de servicetools online nooit. Geen enkele. Hier heb ik meerdere malen melding van gemaakt. Wordt niets mee gedaan. Dus dat stukje tooling heb ik helaas niets aan.

Nu IPV6 uit staat op de experiabox zijn alle Wifi verbindingen die lopen via de experiabox superstabiel
Reputatie 7
Badge +28
Heb je na het uitzetten van de IPV6 ook de Experiabox herstart? Ik krijg het verzoek om dan de IPV6 weer eens aan te zetten en de Experiabox nog eens te herstarten. Bij een herstart wordt alles als het ware gereset, dus we zijn benieuwd of het nu echt aan het uitzetten van de IPV6 ligt of aan het herstarten van de Experiabox.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Vincent, heb je mijn laatste bericht nog gelezen? Ik ben benieuwd of je dat nog hebt kunnen testen. Hoe gaat het tot nu toe met je WiFi?

Reageer