Beantwoord

Traagwerkende V10A / firmware update

  • 12 November 2019
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

hallo

bij mij hetzelfde probleem traag werkende wifi V10a router

zouden jullie ook bij mij firmware update en factory reset kunnen doen 

verder alles geprobeerd ook desk medewerker konden het niet verhelpen

mvg

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 November 2019, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @1909jaap . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je wifi zo traag is. Het kan inderdaad met de v10a te maken hebben. Hier is éénmalig een handeling voor nodig.

Er zit op de v10a een resetgaatje. Hier mag je 10 seconden een paperclip indrukken. Net zo lang tot de lampjes uit gaan. Heb je deze handeling al een keer uitgevoerd?

Zo ja, en je ervaart nog steeds wifi issues, ligt het probleem waarschijnlijk ergens anders. Laat je met weten wat je al gedaan hebt?

hallo. resetten ook geprobeerd ook  stroom van router en glasvezel eraf via 4g geen probleem ook signaal van tv gemist haperde gisteravond wifi signaal is 100 % is uitstekend 

wie weet het weet mag het zeggen

mvg jaap

Hoi Jaap. Heb je een idee hoe ‘druk’ het is in jouw omgeving? Qua wifi signalen bedoel ik?  

Zou je deze willen doorlopen? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

 

al van 1 naar kanaal 5 gezet 

Wat zegt de tool er verder van, jaap? Wordt het wifi als goed gezien?

Kun je beschrijven wat voor praktische hinder jij nu ervaart? Valt het zomaar weg? Gebeurt de storing op meerdere draadloze apparaten tegelijk? Alle info is welkom.

Zou je tevens je profiel kunnen aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!