Beantwoord

Trage downloadsnelheid

  • 6 March 2019
  • 5 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 1
Wij hebben een erg trage downloadsnelheid, zelfs onder de 1mb.
Ik mag van KPN toch wel iets meer verwachten, er wordt hier gegamed en het downloaden van Updates gaat 2 dgn duren.
icon

Beste antwoord door Rovertje 7 March 2019, 16:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Rovertje, welkom op het forum. Ik neem aan dat jij 1 Mbps bedoelt? Dat is inderdaad aan de trage kant. Hoe is dit gemeten? Met een kabel of via WiFi? En speelt dit op meerdere apparaten?

Ik kijk dit ook graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 1
Het is gemeten via de kabel en betreft updates voor een online spel op de gamecomputer.
ik heb mijn profiel aangevuld en hoop dat dit voldoende is.
Reputatie 7
Badge +24
Dat is wel raar, op jou adres is namelijk meer dan 100 Mbps haalbaar en ik meet op dit moment ook 80 wat bij je pakket past. Heb je dit gemeten via www.speedtest.net? Of zie je die snelheid tijdens het downloaden van de update van de game? Zou je deze test ook op een ander apparaat willen uitvoeren?
Reputatie 1
Achteraf hebben we begrepen dat het aan de up-date zelf lag aangezien meer deelnemers er last van hadden!
De update is in ieder geval geupload dus bedankt voor de reactie en het meedenken!
Reputatie 7
Badge +24
Dat zie je vaker als het om een populaire update gaat die veel gebruikers tegelijk proberen te downloaden, de servers van de aanbieder raken dan overbelast. Fijn dat we in ieder geval de oorzaak hebben en alles nu duidelijk is. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.