Beantwoord

Trage en niet benaarderbare experiabox 9.

  • 29 September 2019
  • 10 reacties
  • 229 keer bekeken

Hallo kpn
Ik heb de laatste tijd steeds meer problemen met de experiabox 9, het lijkt dat ie steeds trager wordt ,
ik kan er niet in en de service programma van jullie doet het ook niet.
Ik wilde het kanaal veranderen maar dat lukt ook niet.
Ik heb er 4 laptops, 2 tablets, 4 mobieltjes, smart tv, ps4 en een desktop aan gekoppeld.
Heb al een bedrade wifi versterker.
Graag een oplossing hier voor.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 October 2019, 10:43

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19
Als je de experiabox reset dan moet je er gewoon in kunnen komen. Dus niet alleen uit en aanzetten maar echt terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @splorky. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je steeds meer problemen ervaart met jouw ExperiaBox v9. Bedoel je daarmee problemen met de wifi verbinding of ook andere problemen? Er zijn op dit moment inderdaad problemen met onze online Wifi Tuner. Dit is bij ons bekend en er wordt nog gezocht naar een oplossing.

Je kan het kanaal wel wijzigingen via de webinterface van de ExperiaBox v9.

  • Open uw internetbrowser
  • Typ in bij Adres: 192.168.2.254
  • Standaard gebruikersnaam KPN [geen wachtwoord]
  • Na inloggen kan eventueel een wachtwoord gekozen worden
Wanneer je het wachtwoord vergeten bent kan je het beste een modem reset uitvoeren. Laat je ons weten of het gelukt is?
Lukt nog steeds niet, gaat heel even goed daarna niet meer benaderbaar.
graag een oplossing hiervoor.
Reputatie 7
Badge +21
Lukt nog steeds niet, gaat heel even goed daarna niet meer benaderbaar.
Je geeft aan dat het heel even goed gaat. Betekent dit dat je wel kan inloggen en daarna niet meer? Heb je het wachtwoord gewijzigd na het resetten en daarna proberen in te loggen met hetzelfde wachtwoord?
Na het resetten een nieuw wachtwoord aangemaakt, dan doet ie het, dan uitgelogd daarna kan ik niet =meer inloggen met aangemaakte wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +21
Zou je eens willen proberen om opnieuw in te loggen zonder wachtwoord? Wellicht is het wachtwoord niet goed opgeslagen.
Na resetten wel zonder wachtwoord, daarna lukt het niet meer om er in te komen.
Reputatie 7
Badge +24
Let je op hoofdlettergebruik?


Het moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me...
Reputatie 7
Badge +21
Is het nog gelukt om na een reset voor een tweede keer in te loggen op de ExperiaBox?
Reputatie 7
Badge +21
Is het nog gelukt om na een reset voor een tweede keer in te loggen op de ExperiaBox?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels is gelukt. Als het nog steeds niet lukt om voor een tweede keer in te loggen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer