Beantwoord

Trage internet snelheid na upgrade via KPN

  • 21 June 2019
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Hoe kan het zijn dat nadat ik volledig ben overgestapt naar KPN en mij in de KPN service winkel mij een verbeterd en sneller internetverbinding is beloofd, alles binnenshuis veel trager is geworden en ik via KPN iedere dag twee keer opnieuw mijn snelheid moet corrigeren ??

Dit is sinds mijn abonnement is gewijzigd voor sneller internet !
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 15:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Countryman, Welkom hier! Ik begrijp dat je sinds het gebruik van sneller internet een slechtere verbinding ervaart. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat vraagtekens bij zet. Ervaar je dit met een draadloze en/of bekabelde verbinding? Zou je een bekabelde snelheidstest willen doen via deze pagina? Ik ben benieuwd wat eruit komt. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik ook een aantal metingen maken rondom jouw verbinding.
Reputatie 7
Badge +19
@Countryman, Je adres zie ik inmiddels terug, maar een toelichting op mijn vragen niet. Zou je daar nog op willen reageren? Dan kan ik je verder helpen.
Reputatie 7
Badge +19
@Countryman, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer