Beantwoord

Trage internetverbinding

  • 11 December 2019
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen allemaal, Ik heb weer iets doms gedaan. In MijnKpn heb ik per ongeluk afgelopen zondag weer 2 diensten tegelijk opgezegd t.w. het pluspakket en Digitenne.. Nu staat de zaak weer geblokkeerd. Overigens merk ik dat mijn DSL verbinding per dag trager wordt. Nu met moeite iets onder de 7 mb/ps. Als dit zo blijft dan ga ik weer terug naar Ziggo. Ook de gasvezel aansluiting vlot niet. Ben eigenlijk heel ontevreden over KPN. Dat spijt me. Ik had me iets anders voorgesteld.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 13 December 2019, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Uncle, je hebt 2 dingen opgezegd. 1 daarvan had niet opgezegd moeten worden? Ik zie in ieder geval dat je hier gister contact over hebt gehad. Als ik er nog bij kan helpen, dan hoor ik dat graag.

Wat betreft de snelheid. De 7 Mbit/s is op het moment de maximaal haalbare snelheid op jouw adres. Dit gaat veranderen als er straks glasvezel is aangelegd. Dit staat nu gepland voor eind februari/begin maart. Hopelijk halen ze dit en heb je straks een snelle verbinding van zeker 50 Mbit/s. Mooier kan ik het nu niet maken helaas.Â