Beantwoord

Trage router (oud model: Experia Box V9)

  • 24 June 2021
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Goedemiddag,

 

we hebben kpn tv en kijken puur Netflix ( we kijken dus geen sbs etc , geen abbo daarvoor). Nu valst sinds paar weken internet op de tv steeds uit . Netflix loopt elke avond vast . Ik heb een collega van defensie laten kijken en die kon mij vertellen dat we werken met een oude router Expedia V9.  Is er een nieuw model op de markt?

 

op deze manier is internet kijken op de tv erg vervelend en niet te doen

 

luut

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 June 2021, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @marijkeenluut ,

Na de V9 kwam de V10,v10a en de box 12.

Normaliter wordt alleen de v7 of ouder omgeruild maar omdat je problemen hebt kan je de klantenservice bellen op 0800-0402.Zelf heb ik ook de V9 met slecht internet en die wil KPN absoluut niet omruilen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @marijkeenluut, welkom! Jammer om te lezen dat het niet lekker lijkt te werken! Het klopt helemaal wat @M.C visser zegt. Heb je al contact met ons gehad via de telefoon? Mocht dat niet zo zijn: heb jij jouw Experia Box al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Als we nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? We helpen je graag verder.