Beantwoord

Trage TV decoder / Slecht WiFi signaal / Vast bellen werkt niet

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

LS

 

TV decoder is heel erg traag.
Het duurt 3-5 seconden voordat de decoder het signaal van de remote control verwerkt.
Waardeloos traag en bijna niet te gebruiken.
Hoe dit op te lossen?

 

WiFi signaal in huis is slecht en dan heb ik mijzelf nog zachtjes uitgedrukt.
Ik betaal extra voor 200 mbit signaal.
Op begane grond is het signaal redelijk acceptabel.
Op de eerste verdieping belabberd signaal en wegvallend signaal.
Op zolder heleaal geen signaal. Ook niet als ik op de gang sta.
Hoe dit op te lossen?

 

Vaste telefoon heb ik al enkele weken niet meer horen overgaan / kunnen gebruiken.
DIt heb ik inmiddels sinds gisteren zelf opgelost. Kijkend in de modem zie ik een lange lijst met gemiste oproepen waarvoor de telefoon nooit overgegaan is. Heeft er dus meerdere weken uitgelegen.

 

Mijn abbo is verlopen - will het WiFi probleem en TV decoder probleem echter will opgelost hebben. Anders overstappen naar andere aanbieder.

@KPNWebcare - graag een oplossing voor Wifi en TV decoder.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 January 2021, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @abcdpeter, welkom op het forum!
De trage TV ontvanger is een bekend softwareprobleem. Dit wordt momenteel met een softwareupdate opgelost en zou de komende dagen opgelost moeten worden!
Het Wifisignaal moet onze online wifimanager een oplossing voor hebben! Zolang je érgens in huis onder de 20Mbit/s Wifi blijft halen biedt deze een wifimonteur of wifiversterkers aan!