geachte heer/ mevrouw,
wij zijn nu alweer een aantal jaren klant bij jullie.
In het begin heel tevreden, na overstap van UPC maar de laatste tijd steeds minder tevreden.
Onze Wifi heeft nooit naar behoren gewerkt, meerdere keren contact over geweest met jullie, ook is er al eens iets toegestuurd om dit te versterken, maar dit werkt bij ons niet omdat de elektriciteit boven niet goed is aangelegd en hij die kastjes niet herkent.
Nu zie ik dat nieuwe abonnees twee keer superwifi krijgen en wij krijgen enkel een verhoging van de maandelijkse kosten.
Daarnaast is onze interactieve TV schandalig en irriterend traag geworden. Ik lees op forum berichten over een software update,, maar is dit al opgelost. Want dit is echt niet te doen zo.
Als trouwe klant wil ik echt een oplossing, we gaan over een jaar verhuizen en wil dan het liefste ook gewoon weer KPN doorzetten, maar dan moet er wel wat veranderen.
Kort samenvattend:
- oplossing voor de trage wifi in ons huis en op sommige plekken geen bereik
- oplossing voor de trage interactieve TV (gids en opnames)
Met vriendelijke groet,
Wouter Dielissen
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel