Beantwoord

Trage VPN verbinding

  • 10 January 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Bij gebruik van VPN is de snelheid / kwaliteit slecht, bij de KPN speed test kom ik zonder VPN ook niet verder dan 30 Mbits/s, de VPN is een stuk trager. Thuiswerken is daardoor geen optie.
( bv een video call of desktop sharing is nagenoeg onmogelijk, vpn = corporate vpnĀ )

Zou een KPN monteur hier verbetering in kunnen brengen en welke snelheid kan ik echt verwachten als ik bv overstap naar een 100 Mbits/s abonnement?Ā 
Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 January 2020, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Wat is er volgens fourstack haalbaar op jouw adres?

Ik heb Internet & TV Basis, in theorie zou ik dan op een download snelheid van 50 Mbits/s moeten kunnen rekenen.Ā  Soms haal ik 30 Mbit/s , vaak nog minder. Als ik dan de (corporate) VPN gebruik zakt de snelheid tot een onacceptabel laag nivo, bv video/audio calls zijn praktisch onmogelijk.

Vraag; heeft het zin om er een monteur aan huis, het te laten onderzoeken? Is dan bv pair bonding dan een mogelijkheid?Ā 

Ā 

Admin: los tweede topic samengevoegd met eerste

Hallo @SassemerĀ , voor je abo geldt dat het een TOT snelheid is en niet een is snelheid. De werkelijke snelheid hangt af van je afstand tot de centrale.

Wat zegt fourstack over je werkelijk te behalen snelheid op jouw adres?

Ā