Beantwoord

trage wifi

  • 3 September 2019
  • 37 reacties
  • 852 keer bekeken

Heb al weken problemen met een trage wifi ook de snelheid komt niet goed binnen.
Zijn er nog meer mensen in de regio drechtsteden die hier last van hebben.
hoor graag.
icon

Beste antwoord door Joran 19 September 2019, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 1
@Joran;

heb meerdere malen in het weekend de verbinding getest maar blijft stabiel 200 Mbps download, ook nu net nog!
Hallo Joran,

Bekabeld wordt er 200 Mbps gehaald, draadloos rond de 80 Mbps. Signaalsterkte tussen woonkamer en plek waar de experiabox staat is 94% dus niet slecht lijkt mij.
Hallo Joran,

Bekabeld kwam ik op 200 Mbps. Experiabox maar gereset en een ander kanaal gekozen. Download (draadloos) komt nu tussen de 160 en 180 Mbps dus probleem lijkt opgelost.

Wacht inmiddels ook op een reactie van mijn klacht welke ik zondag ingeschoten heb ..Online ingediend? Over het algemeen duurt dit 5 werkdagen (een week dus). Als het te lang duurt kijk ik dat voor je na. Kun je dan je profiel verder aanvullen met je huisnummer en klantnummer?


Correct, online ingediend, nog steeds geen reactie .. ik heb ondertussen mijn profiel verder aangevuld voor je.
Reputatie 7
Badge +28
Dag allen, de storing is inmiddels afgemeld. De leverancier heeft dit middels een softwareupdate kunnen oplossen. Al een paar dagen geleden maar ik was helaas ziek begin deze week.

@Ries.ard: Dank! De klacht is al wel in behandeling maar het is nog niet gelukt om je te bereiken. De 13e en 16e lijkt er een poging te zijn gedaan. Morgenvroeg wordt er nogmaals contact opgenomen.

Als je weer niets hoort, kun je mij dan in een privébericht een aantal momenten doorgeven waarop je volgende week bereikbaar bent? Dan stuur ik dat door naar de klachtbehandelaar.

@leotje: Dat klinkt stukken beter. Het is me nou niet helemaal duidelijk of je last had van deze storing of niet. Als je toch nog problemen hebt wil ik je aanraden een nieuw topic te starten. Dan kan de community meedenken om jouw thuisnetwerk te optimaliseren.

@Adriaan_: Blij dat het is opgelost! Ik heb je een privébericht gestuurd over de vergoeding.

@gjp1963: Bij jou alles ook weer in orde?
alles bijna in orde.
de upload snelheid is wisselvallig,maar daar kan ik mee leven
komt goed..denk ik
hallo Joran ik heb je een berichtje gestuurd
Reputatie 1

@Joran : helaas is nog niet de beloofde vergoeding doorgevoerd. Kan je voor me nakijken in welke maand deze vergoeding toegepast gaat worden?

alvast bedankt!

gr. Adriaan

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Adriaan, Joran is afwezig, vandaar dat ik reageer. Ik heb gekeken naar de vergoeding en deze is door Joran in september ingevoerd. Hij zou dan ook op je oktoberfactuur in mindering gebracht moeten zijn. Maar ik zie ook dat dit niet het geval is. Ik ga hier de financiële afdeling voor inschakelen zodat het op je komende factuur alsnog in mindering gebracht wordt.

Reputatie 1

bedankt voor de terugkoppeling!

We wachten de komende factuur af....

Reputatie 1

@Joran

@Erik_ 

Zojuist een nieuwe factuur ontvangen, helaas zat er weer niet de beloofde vergoeding in verwerkt.

Kan deze wellicht gewoon overgeboekt worden? Anders weer een maand wachten met geen garantie dat de vergoeding dan wel verwerkt wordt.

Gr. Adriaan

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is niet fijn, Adriaan. Ik ben er gelijk ingedoken en heb dit met de financiële afdeling besproken. Het blijkt dat er een onverwacht lastig technisch probleem onder zat. Hierdoor kon de ingevoerde creditering door het systeem niet verwerkt worden. Dit is nu eindelijk gelukt, maar wel pas vandaag. Waardoor het dus je factuur net gekruist heeft. Mijn excuses dat het weer vertraagd is, Adriaan, op de volgende factuur zal het staan.