Vraag

Trage Wifi

  • 18 November 2019
  • 19 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb nu al weken een erg trage wifi binnenhuis. Heb al geprobeerd met de app om wifi te verbeteren omdat ik in eerste instantie dacht dat het aan het signaal lag maar niet helpt.

Hebben meet mensen hier last van? regio Achterhoek


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je en staat deze een beetje centraal in huis?

Ik heb de experiabox V8 die redelijk centraal staat oogestekf

Badge +19

Heb je de experiabox al een keer harde reset gegeven? Heb je de Wi-Fi tuner al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow

Harde reset als in volledig spanningsloos, ja en ook de wifituner geprobeer

Badge +19

Nee de harde reset is met de paperclip het resetknop in te drukken. De experiabox  wordt dan terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Je verliest dan wel eventuele zelf ingestelde instellingen. Wat is de snelheid bekabeld?

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Welkom op het forum. Ik zie dat @Joep1965 je al aan het helpen is. Mag ik vragen wat het resultaat van de wifi-tuner is geweest? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je adresgegevens? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of ik iets voor je kan betekenen. 

WiFi tuner geprobeerd maar weinig verbetering 

 

 

Badge +19

Welke snelheid haal je bekabeld en welke snelheid net Wi-Fi? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Ik zie inderdaad dat je de wifi tuner hebt doorlopen, maar ik zie geen volledig resultaat. Het lijkt er dan ook op dat deze nog niet volledig doorlopen is. Heb je aan het eind wel een advies gekregen vanuit de wifi tuner? Ik zie dat snelheid tot de woning wel goed is. Zou je de wifi tuner nog eens (volledig) willen doorlopen en de resultaten hier willen delen? 

Ga vanavond de wifituner nog eens doorlopen

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Is het ondertussen gelukt om de wifi tuner volledig te doorlopen? 

WiFi tuner volledig doorlopen. Signaal is niet erg verbeterd.

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Bedankt, ik zie de resultaten terugkomen en ik zie ook dat er als resultaat een gratis monteur is uitgekomen. Is de afspraak met deze monteur ook ingepland? 

Goedemorgen 

 

is mij niet bekend, wordt dit automatisch in het werk gesteld? Ik heb geen bericht ontvangen erover.

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Aan het eind van de wifi tuner krijg je een advies, in dit geval zie ik terugkomen dat het hier om een gratis wifi monteur zou gaan. Als je deze melding niet hebt gezien dan gaat er of iets mis of de tuner is niet volledig doorlopen. Heb je de mogelijkheid hem nog één keer te doorlopen, helemaal tot aan het eind? En zou je mij dan kunnen laten weten of dit gelukt is? 

@VicL Aan het eind van de wifi tuner krijg je een advies, in dit geval zie ik terugkomen dat het hier om een gratis wifi monteur zou gaan. Als je deze melding niet hebt gezien dan gaat er of iets mis of de tuner is niet volledig doorlopen. Heb je de mogelijkheid hem nog één keer te doorlopen, helemaal tot aan het eind? En zou je mij dan kunnen laten weten of dit gelukt is? 

Zal ik doen

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik moet de WiFi tuner nog een keer doorlopen

Reputatie 7
Badge +15

@VicL Duidelijk, zou je mij de resultaten kunnen laten weten zodra je dit gedaan hebt?Â