Beantwoord

Trage wifi en Wifi Manager werkt niet goed

  • 8 September 2021
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

l.s,

wifi manager  wekt voor geen meter loopt vast bij welke verdieping ik wifi belangrijk  vind.

het is weer een groot drama wegvallen wifi zeer trage verbinding wil graag een ander modem (experia box 8 oude troep) hebben.

bekabeld of wifi maakt geen verschil

alles wat op de side staat is al diverse malen geprobeerd inclusief harde reset gaat tijdje goed.

snelheid zeer wisselvaling kpn zegt 35 telefoon zegt 20 maar hoort 50 te zijn.

wil voor eind van de maand een oplossing

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 September 2021, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @harley77, jammer om te lezen dat je wifi niet lekker werkt, en het je zoveel moeite kost. 

Goed dat je de Wifi Manager al geprobeerd hebt, maar je bent er nog niet uit gekomen. Maakt het verschil als je het wat dichterbij het modem probeert? De Wifi Manager controleert de gehele verbinding, inclusief je modem. Ik verwacht dat je 'm dan wel doorlopen kan, en ben benieuwd wat het resultaat is - er komt altijd een resultaat uit de Wifi Manager.

nu zegt wifi manager dat het werkt vind ik van niet, dus ga ik naar wifi verbeteraar en die zegt doodleuk dat ik niet verbonden ben met het wifi netwerk.

goed want bekabeld is het net zo beroerd.

doet niets bij op knop verder drukken zie wel handje verschijnen

sorry maar bij telfort nooit problemen gehad, gaat never ending story worden of ziggo

het modem staat nog geen 2 m bij mijn computer vandaan

 

Reputatie 7
Badge +19

@harley77 Gezien de bekabelde internetverbinding niet goed werkt, raad ik je aan om de Experia Box te resetten. Het kan daarnaast helpen om de Wifi Manager vanaf een ander apparaat, bijvoorbeeld een mobiele telefoon of tablet te doorlopen. Je kunt er ook voor kiezen om gratis te bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Mijn collega loopt dan meteen de verbinding voor je na om het op te lossen. Het voordeel is dat je dan direct contact hebt, dat kan in sommige gevallen handiger zijn. Op het forum kan er afhankelijk van de drukte een paar dagen tussen zitten. Afgezien van de Wifi Manager hebben we een topic met tips voor het oplossen van slechte wifi, het kan nuttig zijn om dat ook even door te nemen. 

Als je liever hebt dat ik je via deze weg help, dat kan dat natuurlijk ook. Vul in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan.

alexandra

lezen is lastig heb die al diverse malen gereset werkt dan ff goed.

oplosser ook al diverse malen doorlopen.

voor is de experia box 8 veroudert of op dus wil ik een nieuwe box proberen.

kpn blijft lastig zelfs iets simpels  als MB´s werkt niet eens, site loopt gewoon vast

profiel bijgewerkt )gedeeltelijk.

greetz

henk

Reputatie 7
Badge +19

@harley77 Hi Henk, super, dank voor het invullen van je gegevens. We gaan eerst je modem vervangen inderdaad, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Dat betekent dat je vanaf morgenmiddag jouw modem kan omruilen op het servicepunt in je buurt. Je levert je oude modem + bijbehorende stroomadapter daar in een willekeurige doos in, en krijgt de nieuwe meteen mee. Ik stuur je de details en alles dat je moet weten toe in een privébericht. Er zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

Laat je hier in je topic weten of alles is gelukt, en hoe je verbinding het daarna doet?

Alexsandra,

So far so good na twee dagen heb er vertrouwen in alles werkt sneller.

thanx

henk

Reputatie 7
Badge +19

Alexsandra,

So far so good na twee dagen heb er vertrouwen in alles werkt sneller.

thanx

henk

Super, goed om te horen! Graag gedaan, en je weet ons hier te vinden als het nodig is.