tevens gebruik ik een wifi versterker van KPN en heb een abbo van 100/100 mbps.
gemiddeld had ik op mijn macbook pro een draadloze snelheid van ongeveer 90/90 mbps dus tot zover
zeer tevreden.
de laatste 3 weken heb ik steeds een lage snelheid ongeveer 35/15 mbps als ik mijn V9 opnieuw opstart is alles weer ok. maar de volgende dag weer hetzelfde probleem.
ik heb ook verschillende kanalen geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde .
zou dit aan de V9 kunnen liggen of zijn er problemen bij KPN ? of weet iemand een oplossing.
Beste antwoord door Erik_
Sorry voor de vertraging, Matthijs. We ervaren wat drukte waardoor het soms iets langer kan duren voor we reageren. Goed om te horen dat het nu weer goed werkt. Als je een V10 had gehad, dan zou ik denken in de richting van de storing die we nu hebben. Maar met de V9 ervaren we die problemen niet.
Precies. Het lijkt dat een bug in de app Google Play Services een flood aan berichten kan veroorzaken als er een Chromecast device op het netwerk aanwezig is. Die Android TV heeft ingebouwde Chromecast functionaliteit. Wel speelt het issue dat wjb hier al noemt. Voor Android toestellen is vanaf de 18e begonnen met de uitrol van een update voor Google Play Services die dit probleem zou moeten verhelpen. Gezien het bij jou nu weer goed werkt, denk ik dat die update heeft plaatsgevonden bij jou.
Bekijk origineel